خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپیدرود رشت
اتحاد سپیدرود رشت
56
119

بهراد ذاکری: کمک های نقدی و غیر نقدی شهرداری به سپیدرود و دا

بهراد ذاکری: کمک های نقدی و غیر نقدی شهرداری به سپیدرود و دا
در یکصد و چهل و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت، دکتر بهراد ذاکری عضو شورا با اشاره به اینکه در جلسه گذشته شورای شهر رشت موضوعاتی توسط وی مطرح شد که با جوابیه هیات فوتبال استان گیلان همراه بود، اظهار داشت: معتقد هستم این یک جوابیه عجولانه و از سر دستپاچگی بوده است.

به گزارش سایت سپیدرود، بهردا ذاکری با اشاره به انتشار نامه ای به رییس شورای شهر مبنی بر ارایه حسابرسی از این دو باشگاه گفت:

در چند سال اخیر شورا و شهرداری رشت از تیم های فوتبال سپیدرود و داماش گیلان حمایت هایی مالی و غیرمالی انجام داده و با توجه به ضعف های فاحش و سومدیریت در ورزش گیلان و اینکه مدتی نیز تیم فوتبال سپیدرود رشت در اختیار هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان بوده است، انتظار می‌رود تا تمامی کمک هایی که تاکنون شهرداری رشت به‌صورت لجستیکی و یا نقدی به این دو تیم انجام داده است به شورا اعلام شود.

رییس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی رشت همچنین با اشاره به تغییرات مدیریتی پیاپی در تیم فوتبال سپیدرود رشت، تأکید کرد: تغییرات فراوان مدیریتی در تیم سپیدرود رشت در دنیا بی‌نظیر است و همین امیر نشان می‌دهد که در ورزش گیلان سو مدیریت وجود دارد.

برچسب‌ها: سپیدرود هیات فوتبال استان گیلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

287 گلابی20151399/04/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi