خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

حسرت بزرگ فرانک ریبری ادامه دارد

حسرت بزرگ فرانک ریبری ادامه دارد
فرانک ریبری که تابستان گذشته به حضور ۱۲ ساله‌اش در بایرن مونیخ پایان داد و به فیورنتینا پیوست، هنوز هم متعجب است که چرا در سال ۲۰۱۳ با وجود کسب سه‌گانه قهرمانی آلمان و اروپا با بایرن مونیخ، جایزه توپ طلای فرانس فوتبال به وی تعلق نگرفت.
در آن دوره کریستیانو رونالدوی پرتغالی از رئال مادرید با کسب ۱۳۶۵ رأی این عنوان را به خود اختصاص داد و ریبری با کسب ۱۱۲۷ رأی پس از لیونل مسی آرژانتینی از بارسلونا با ۱۲۰۵ رأی، در جایگاه سوم به کار خود پایان داد.
بال پیشین تیم ملی فرانسه در مصاحبه‌ای که با لوکا تونی، هم‌تیمی پیشین خود برای شبکه تلویزیونی «DAZN» آلمان داشت، درباره چرایی عدم کسب توپ طلا در سال ۲۰۱۳ گفت:
وقتی حداکثر جام‌های ممکن را به دست می‌آورید، دیگر باید چه کار کنید که برنده توپ طلا شوید؟
فرانک ریبری افزود:
اگر شما هر جامی که ممکن بوده را به دست آورده‌اید و هر کاری که لازم بوده را در تیم باشگاهی‌تان و تیم ملی‌تان در زمین و خارج از زمین انجام داده‌اید، دیگر باید چه کار کنید که توپ طلا را به دست بیاورید؟
فرانک ریبری ۳۷ ساله در فصل جاری با وجود مصدومیت‌هایی که داشته، در ۱۱ بازی سری A توانسته فیورنتینا را همراهی کند که حاصل آن دو گل زده و دو پاس‌گل بوده است.

برچسب‌ها: فیورنتینا فرانک ریبری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 2

87 ⭐ Fc Taha ⭐1399/04/01

Dani Carvajal: دشمنت شرمنده

1 تیر (19:34)


⭐ Fc Taha ⭐: ابعاد عکس مناسب نیست شرمنده دوستان :(

1 تیر (18:47)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi