خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,796

دیدیه دشان: فرانسه سیلی سختی خورد

دیدیه دشان: فرانسه سیلی سختی خورد
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه می‌گوید شکست 2-0 مقابل ترکیه سیلی محکمی به گوش خروس‌ها بوده و بازی دیشب تیم ملی فرانسه در مقابل ترکیه هیچ نکته‌ی مثبتی نداشته است.

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه دیشب در ادامه رقابتهای انتخابی یورو2020 در ترکیه مهمان تیم ملی این کشور بود و در یک بازی غیرمنتظره که با نتیجه‌ای شگفت‌انگیز همراه بود با نتیجه 2-0 مقابل ترکها شکست خورد تا با سه امتیاز کمتر نسبت به ترکیه، در گروه H رقابتها پشت سر این تیم قرار بگیرد.

فرانسه با اینکه اکثر بازیکنان اصلی خود را به زمین فرستاده بود در طول 90 دقیقه نتوانست حتی یک شوت راهی دروازه حریف کند تا اولین شکست خود در سال 2019 را تجربه کند.

دشان بعد از بازی مقصر باخت را بازیکنانش دانست و در گفتگو با خبرنگاران گفت:" وقتی یک تیم چنین عملکردی به نمایش می‌گذارد مسلماً هیچ نکته مثبتی وجود ندارد که بشود به آن اشاره کرد. ما مقابل تیمی بازی کردیم که مثل خود همیشگی‌اش بازی می‌کرد ولی ما نتوانستیم بازی خودمان را انجام دهیم. انگار اصلا در زمین حاضر نبودیم".

سرمربی تیم ملی فرانسه در ادامه گفت:" حتی تیمی مثل ما که قهرمان جهان است اگر بدون انگیزه و هدف بازی کند نتیجه چیزی جز این نخواهد بود. ما امشب سیلی سختی خوردیم و آن را مسلما تحلیل خواهیم کرد. حرف دیگری برای گفتن در این باره ندارم".

دشان در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" به خاطر این پیروزی به ترکیه تبریک می‌گویم. ما باید برگردیم و از اصول پایه شروع کنیم".

برچسب‌ها: فرانسه دیدیه دشان ترکیه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

149 LΘνεરΘɴ1399/03/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi