خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,103

مودریچ: امباپه از PSG برود، ستاره اول دنیا می‌شود

مودریچ: امباپه از PSG برود، ستاره اول دنیا می‌شود
لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید و برنده توپ طلا می‌گوید پدیده جوان فوتبال فرانسه، کیلیان امباپه اگر می‌خواهد فوتبالش را به سطحی بالاتر ارتقا داده و روزی به آقای فوتبال دنیا تبدیل شود باید باشگاه فعلی‌اش پاری سن ژرمن را ترک کرده و فوتبال را در لیگی بزرگ دنبال کند.

این صحبتها در حالی مطرح شده که اخیرا شایعات زیادی درباره انتقال احتملای امباپه به رئال مادرید، تیم لوکا مودریچ، مطرح است. البته مدیران PSG این شایعات را رد کرده و از عزم خود برای حفظ امباپه خبر داده‌اند.

مودریچ در گفتگوی خود با روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت می‌گوید امباپه توان و قابلیت این را دارد که از نظر فردی به قله فوتبال دنیا برسد ولی پیش از آن باید به لیگی منتقل شود که از بزرگترین لیگهای دنیا باشد.

مودریچ در این باره به گاتزتا گفت:" امباپه همه شرایط لازم برای رسیدن به بالاترین نقطه را دارد. ولی من معتقدم او برای رسیدن به آن نقطه باید به لیگی برود که یک تیم در آن راحت پیروز نمی‌شود".

ستاره کروات رئال مادرید که در سال 2018 برنده جایزه توپ طلا شده در ادامه این مصاحبه درباره آینده خود هم صحبت کرد و گفت:" من مطمئنم که تا دو سال دیگر می‌توانم در بالاترین سطح ممکن فوتبال بازی کنم. بعد از آن هم باید صبر کنیم و ببینیم چه پیش می‌آید".

برچسب‌ها: رئال مادرید امباپه مودریچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

178 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1399/03/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi