خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار برزیل
اتحاد برزیل
5
22,408

۵ فوتبالیست برتر دنیا از نظر رونالدو نازاریو

۵ فوتبالیست برتر دنیا از نظر رونالدو نازاریو
او لیونل مسی ستاره تیم فوتبال بارسلونا در جایگاه نخست، محمد صلاح بازیکن مصری تیم لیورپول در رده دوم و ادن هازارد ستاره تیم فوتبال رئال مادرید در رده سوم است. رده‌های چهارم و پنجم به ۲ ستاره تیم فوتبال پاری سن ژرمن قرار دارد. کیلیان امباپه در رده چهارم و نیمار جونیور در رده پنجم این لیست قرار گرفته اند.

نکته قابل توجه این لیست نبود کریستیانو رونالدو ستاره تیم فوتبال یوونتوس در بین این پنج نفر است.

نازاریو در این رابطه بیان کرد: رونالدو بازیکن خوبی است. اما اگر درباره بهترین بازیکن تاریخ فوتبال صحبت می‌کنیم بدون شک این جایگاه به لیونل مسی تعلق دارد. البته این نظر شخصی من بوده و نظرات افراد با یکدیگر متفاوت است.

رونالدو نازاریو درباره لیونل مسی گفت: مسی مرد شماره یک فوتبال دنیا است. او سرشار از نبوغ و استعداد است. ۳۰ سال طول می‌کشد تا یک بازیکن مانند مسی به دنیای فوتبال معرفی شود.

ستاره سابق تیم ملی برزیل درباره مقایسه خود با کیلیان امباپه اظهار کرد: شرایط نسل‌های مختلف متفاوت است و نباید بازیکنان نسل‌های مختلف را با هم مقایسه کرد. امباپه سرعت بالایی دارد، با هر ۲ پا خوب کار می‌کند و گلزن خوبی است. من عملکرد او را تحسین می‌کنم.

برچسب‌ها: رونالدو نازاریو لیونل مسی محمد صلاح امباپه نیمار

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

227 Esteghlal_bu1399/03/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi