خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار کرواسی
اتحاد کرواسی
14
834

روز 30 سالگی لگد پا زدن در اطراف بالکان

روز 30 سالگی لگد پا زدن در اطراف بالکان
سیزدهم ماه مه سال 2020 میلادی به مناسبت 30 سالگرد دینامو زاگرب - ستاره سرخ قرمز و "لگد پا زدن در اطراف بالکان" زونونیمیر بابان در ماکسیمیر در زاگرب برگزار می شود.

تنش های سیاسی در حال حاضر زیاد است در حالی که اکثر احزاب کرواتی برای استقلال یوگسلاوی رای دادند. آنچه در آن روز در ماكسیمیر به وجود آمد ، به عنوان آغاز "نمادین" جنگ برای بسیاری از بالكانها شناخته شد.

پسران بد آبی دینامو به طور جسمی با هواداران سرخ ستاره در داخل استادیوم درگیر شدند که در نهایت با پلیس یوگسلاوی به میدان رفتند. هنگامی که کاپیتان دینامو بوبان دید که یک تماشاگر توسط یک پلیس مورد حمله قرار گرفته است او به پلیس لگد زد. بسیاری از تماشاگران بلافاصله به دفاع از کاپیتان خود آمدند.

صدها نفر آسیب دیدند. بخاطر اقدامات خود ، بوبان به عنوان یک قهرمان ملی در کرواسی رقم خورد.

وی گفت: "در اینجا من یک چهره عمومی برای مقابله با تهدید زندگی ، حرفه و زندگی خود ، هر آنچه که می توانست باشد هستم، همه به دلیل یک ایده آل ، یک دلیل. آن هم کرواسی است . " -بوبان از این حادثه صحبت می کند.

آن زمان برای کروات ها آسان نبود. و در دورانی که فوتبال و بسکتبال برای غلبه بر ورزش باید خودی نشان دهند ، ورزشکاران کرواسی پا به این چالش گذاشتند. تماشای بالابر واترنی در کل کشور در تابستان سال 2018 یک رویای مطلق بود ، با این حال ، زونیمیریر بوبان از 30 سال پیش تا امروز افسانه ای بوده و هست و راه را برای نسل های کروات هموار میکند تا در موفقیت وی سهیم باشند.

برچسب‌ها: بوبان کرواسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

69 سردار خون آشام1399/03/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi