خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,461

استراماچونی و توضیح در مورد اختلاف با ستاره ایتالیایی

استراماچونی و توضیح در مورد اختلاف با ستاره ایتالیایی
آندره آ استراماچونی در دوران حضور در اینتر علیرغم سن و سال کم رابطه خوبی با بازیکنان باتجربه این تیم داشت، اما او نیز مانند بسیاری با کاسانو مشکل پیدا کرده و راه حل مناسبی برای مدیریت این ستاره عاصی پیدا نکرد. حالا استراماچونی در مورد روزهای حضور در اینتر و درگیری با کاسانو صحبت کرده است.

آندره آ استراماچونی گفت: "وقتی شایعات مربوط به فروش اینتر توسط موراتی شنیده شد، این اخبار در باشگاه مشکلاتی ایجاد کرد و بسیاری از بازیکنان در مورد آینده تردید داشتند، زیرا پیوندشان با رئیس پدرانه بود. آنتونیو در نیمه دوم فصل خود را کمتر در مرکز پروژه می دید و مشکلات کوچک از آنجا شروع شد. او یک تمرین دهنده شخصی می خواست، اما به کاسانو توضیح داده شد که برخلاف سایر تیم ها در اینتر هیچ کسی تمرین دهنده شخصی ندارد.

در نهایت نیز همه می دانند چه اتفاقاتی رخ داد. از کلمه محافظت استفاده نمی کنم، اما اگر به گذشته بازگردم سعی می کنم بیشتر کاسانو را درک کنم و چنین بازیکنانی نیاز به چنین رویکردی دارند."

برچسب‌ها: ایتالیا استراماچونی کاسانو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

82 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1399/03/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi