خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

حمایت آرون رمزی از شروع دوباره سری آ

حمایت آرون رمزی از شروع دوباره سری آ
حمایت آرون رمزی از شروع دوباره سری آ و لیگ برتر
آرون رمزی، ستاره ولزی یوونتوس، از شروع مجدد رقابت های سری آ و لیگ برتر حمایت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، با شیوع ویروس کرونا، رقابت های ورزشی در سراسر دنیا به حال تعلیق درآمد و حتی لیگ های مانند فرانسه و هلند نیمه کاره به اتمام رسید.

اما بعد از از سر گیری رقابت های بوندس لیگا، اکنون سایر لیگ های معتبر اروپایی از جمله سری آ و لیگ برتر نیز به دنبال شروع مجدد رقابت ها و به پایان رساندن این فصل هستند؛ اقدامی که آرون رمزی هم در آن حمایت کرده است.

او به اسکای اسپورتس گفت:" فکر می کنم درست است که اکنون در سراسر اروپا تلاش شود که فوتبال دوباره شروع شود. برای ما و لیگ برتر شروع دوباره رقابت ها طبیعی است و به عنوان بازیکن، ما می خواهیم به زمین برویم و دوباره بازی کنیم.

دل مان برای بازی کردن تنگ شده و اگرچه شرایط اکنون متفاوت است، ما همچنان عاشق بازی کردن هستیم و دل‌مان برایش تنگ شده است؛ بنابراین از شروع دوباره بازی ها هیجان زده هستیم."

یوونتوس در حال حاضر با یک امتیاز برتری نسبت به لاتزیو در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و در کوپا ایتالیا هم باید در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی مقابل میلان قرار بگیرند. شاگردان مائوریتزیو ساری در لیگ قهرمانان نیز امیدوارند که بتوانند شکست 1-0 دیدار رفت مقابل لیون را در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی جبران کنند.

رمزی در مورد اولویت تیمش گفت:" برای ما اکنون مهم است که لیگ را به پایان برسانیم. امیدوارم همه سالم بمانند و به آنچه می خواهیم برسیم و پس از آن برای فتح چمپیونزلیگ تلاش کنیم.

کسی چه می داند؟ احتمالات چندانی وجود ندارد و تا آن زمان اتفاقات زیادی ممکن است رخ بدهد اما ما هفته به هفته پیش می رویم و شکرگزار خواهیم بود اگر بتوانیم بار دیگر بازی کنیم. "

برچسب‌ها: آرون رمزی یووه کرونا سری آ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

134 اطلاعیه1399/03/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi