خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,301

انتظار هر تصمیمی را از جیجی بوفون دارم

انتظار هر تصمیمی را از جیجی بوفون دارم
انتظار هر تصمیمی را از جیجی بوفون دارم
روبینیو، درواره بان سابق یوونتوس به تمجید از عملکرد جیجی بوفون پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، این دروازه بان برزیلی بین سالهای 2012 تا 2016 در تورین و در رختکن یوونتوس حضور داشت و در طول چهار سال حضور در این باشگاه تنها دو بار در ترکیب بیانکونری به میدان رفت. حالا روبینیو مدعی شد بعید نیست بوفون در آینده نیز به بازی کردن ادامه دهد و او انتظار هر کاری از این دروازه بان باتجربه وجود دارد.

روبینیو گفت: "من انجام هر کاری را از بوفون انتظار دارم. تا زمانی که او میل و عزم به بازی کردن داشته باشد باید این کار را انجام دهد. من واقعا خوشحال شدم که بوفون تصمیم گرفت به پاری سن ژرمن ملحق شود، زیرا او بار دیگر استعداد بزرگ خود را از جای دیگری نشان داد."

روبینیو همچنین در مورد کتاب جنجالی جورجو کیه لینی و حواشی ایجاد شده هفته های اخیر نیز گفت: "کتاب او هنوز به برزیل نرسیده است. من کیه لینی را تحسین می کنم زیرا او یک انسان بسیار خوب است و من دوست دارم در تمام زندگی ام در کنار چنین آدمی باشم. اگر بتوانید مورد احترام کیه لینی قرار بگیرید کار بزرگی کرده اید، زیرا او مردی سمبلیک است."
بوفون جورجیو کیه لینی یوونتوس

برچسب‌ها: بوفون کیه لینی یوونتوس روبینیو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

107 اطلاعیه1399/03/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi