خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,666

ممنوعیت ورود یوآخیم لوو به ورزشگاه های آلمان

ممنوعیت ورود یوآخیم لوو به ورزشگاه های آلمان
سرمربی تیم ملی آلمان هم نمی تواند بازی های این هفته بوندسلیگا را از نزدیک تماشا کند.

به گزارش "ورزش سه"، بوندسلیگای آلمان از شنبه پیش رو دوباره از سر گرفته می‌شود اما خبری از حضور تماشاگر در این بازی ها نخواهد بود. نکته مهم اینکه حتی "یوآخیم لوو"، سرمربی تیم ملی آلمان هم نمی تواند بازی ها را از نزدیک تماشا کند.
یوآخیم لوو معمولا برخی از بازی های بوندس لیگا را از نزدیک تماشا می کرد اما سرمربی تیم ملی آلمان، فعلا نمی تواند از نزدیک شاهد عملکرد بازیکنانش باشد. به دلیل خطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا، بوندسلیگا تحت نظارت شدید برگزار خواهد شد تا بازیکنان و کادرفنی تیم ها دچار مشکل نشوند.

هنوز هستند کسانی که معتقدند برگزاری فوتبال در چنین شرایطی کاری عقلانی نیست اما مدیر باشگاه دورتموند می‌گوید که ابتلای یک بازیکن به ویروس کرونا نمی‌تواند باعث لغو تمامی رقابت‌ها شود.

کرامر مدیر باشگاه دورتموند گفت: همه تست های کرونای بازیکنان ما منفی بود اما اگر یک نمونه مثبت هم پیدا می شد نباید باعث شود که ما از بازی کردن محروم شویم و یا بوندسلیگا دوباره به تعلیق درآید.»

او درباره بازی بدون تماشاگر گفت: هیچ تیمی بازی بدون تماشاگر را ترجیح نمی دهد اما در چنین شرایطی مجبور هستیم. بازی بدون تماشاگر بهتر از این است که اصلا بازی برگزار نشود. بسیار خوشحالیم که لیگ قرار است که دوباره از سر گرفته شود چرا که هر باشگاهی اگر بازی ها برگزار نشوند با زیان مالی زیادی مواجه خواهد شد.»

برچسب‌ها: آلمان ضعیف تر از سپاهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

34 آذرنگاه خوی1399/03/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi