خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

معاوضه ی یک بازیکن با پول یحیی !!!!

معاوضه ی یک بازیکن با پول یحیی !!!!
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در این اطلاعیه آمده است: در پی انتشار شایعه‌ای مبنی بر این‌که باشگاه پرسپولیس به باشگاه شهر خودرو پیشنهاد داده است تا در ازای مبلغ رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی، یکی از بازیکنان خود (سیامک نعمتی) را برای پیوستن به آن تیم، آزاد کند، اعلام می‌شود چنین شایعه‌ای به هیچ‌وجه صحت ندارد. چنین مذاکره‌ای هیچ‌گاه اتفاق نیفتاده است و برنامه‌ای هم برای آن از سوی باشگاه پرسپولیس وجود ندارد.

باشگاه پرسپولیس در صدد است با ایجاد راهکارهای مناسب درآمد زایی و حل موانع و مشکلات بر سر این راه، ضمن انجام مرحله به مرحله تعهدات خود، ترکیب تیم فوتبال خود را با نظر سرمربی حفظ کند و حتی نسبت به تقویت بیش از پیش آن گام بردارد.

بدون تردید طرح مسایلی از این دست در این مقطع که هنوز 9هفته به پایان رقابت‌های لیگ برتر باقی‌مانده است و منتظر تعیین وضعیت بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هستیم، به هیچ وجه نمی‌تواند درست باشد و از هواداران عزیز و رسانه‌های محترم تقاضا داریم اخبار را از طریق مراجع و منابع رسمی باشگاه دنبال کنند.

برچسب‌ها: یحیی پرسپولیس پدیده سرمربی مربی نعمتی سیامک نعمتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

174 ممد. یونایتد1399/02/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi