خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

کدام تیم ها خواهان پایان لیگ هستند ؟

کدام تیم ها خواهان پایان لیگ هستند ؟
به گزارش مشرق نیوز، ویروس کرونا جهان ورزش را هم به تعطیلی کشاند و دنیا روزهای بدون فوتبال را تجربه می کند. شعار همه اهالی فوتبال از اینفانتینو تا بازیکنان و مربیان خارجی و ایرانی یک جمله است« هیچ مسابقه و لیگی ارزشمندتر از جان انسان ها نیست» با این حال تمامی اهالی فوتبال هم به دنبال راهکاری برای از سرگیری رقابت های فوتبال هستند. در حال حاضر به جز فرانسه و هلند که لیگ هایشان را نیمه کاره اعلام کردند سایر کشورهای اروپایی مثل اسپانیا، ایتالیا و... به دنبال از سرگیری رقابت ها هستند.در آسیا هم دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده اکثر لیگ های داخلی کشورها از مرداد ماه از سرگرفته خواهد شد.

نظر 16 باشگاه لیگ برتری را به ترتیب قرار گرفتن در جدول لیگ در مورد تعطیلی یا ادامه لیگ منتشر کرده ایم:

پرسپولیس: موافق صدرصدی ادامه لیگ

باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه ای مخالفت خود را با تعطیلی لیگ را اعلام کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است:« باشگاه پرسپولیس به همراه هواداران خود که بخش بزرگی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهد، کماکان معتقد به برگزاری و ادامه بازی‌های باقیمانده لیگ نوزدهم با رعایت نکات بهداشتی، در هر زمان و به هر شکل یا هر شرایطی که قابل انجام باشد است و در مقابل با رها کردن آن به صورت نیمه کاره، در حالی‌که رده‌بندی نهایی تیم‌ها بر اساس جدول موجود اعلام رسمی نشود قاطعانه مخالفت کرده و بر احقاق حق خود پایبند است.»

سپاهان: می خواهیم لیگ ادامه پیدا کند

نوچهر نیکفر سرپرست و رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان در مورد لغو یا ادامه برگزاری مسابقات گفت: در هر صورت، اولویت برای ما سلامتی مردم است و هر تصمیمی که گرفته شود از آن تمکین می‌کنیم. ما هم می‌خواهیم بازی‌ها را ادامه دهیم، اما باید دید شرایط جامعه و ویروس کرونا به چه سمتی می‌رود و آیا امکان ادامه مسابقات وجود دارد یا خیر. اگر شرایط مهیا باشد ما هم دوست داریم بازی‌ها ادامه پیدا کند.

تراکتور: مخالف صدرصدی ادامه لیگ

محمد زنوزی مالک باشگاه تراکتور تبریز ضمن تأکید بر اینکه باشگاه تراکتور مخالف ادامه برگزاری مسابقات لیگ برتر است، بیان کرد: «سلامت بازیکنان و افرادی که در فوتبال فعال هستند باید اولویت اصلی ما باشد. من با یکی از متخصصین و مدیران ارشد وزارت بهداشت صحبت کردم و از وی در مورد این شرایط سوال پرسیدم و گفت اگر هر بازیکنی کرونا بگیرد باید فوتبال را کنار بگذارد چون 40-50 درصد ریه او از بین می‌رود و دیگر نمی‌تواند به صورت حرفه‌ای ورزش کند.»

استقلال: مخالف برگزاری لیگ

اسماعیل خلیل زاده رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد احتمال از سرگیری مسابقات اظهار داشت: «اعتقادم این است اگر جماعت ورزشکار این ویروس را بگیرد تا 2 سال از بدنش بیرون نمی‌رود. من که این بیماری را 40 درصد بیشتر ندارم یعنی همه چیز را رعایت می‌کردم، نمی‌گویم از بازیکنان قوی‌ترم اما اگر یک بازیکن بگیرد... آقایانی که تصمیم می‌گیرید این کار را نکنید. این کار خطرناک است. یک بازیکن ما بگیرد به 10 بازیکن دیگر سرایت می‌کند. چه با تماشاگر و چه بدون تماشاگر. با تماشاگر بدتر می‌شود و بدون تماشاگر هم اعتقاد دارم این اتفاق نباید بیفتد.»

شهرخودرو مشهد: مخالف ادامه برگزاری لیگ

فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهر خودرو مشهد گفت: «من با مدیران عامل‌ باشگاه‌های نساجی مازندران و تراکتورسازی تبریز هم صحبت کردم و باید بگویم هر سه باشگاه یک موضع دارند و آن هم این است که ما برای ادامه مسابقات باید یک شرایطی را به وجود بیاوریم. من پیشنهاد دادم که مسابقات لیگ همین جا به پایان برسد و لیگ بعدی از اول شهریورماه شروع شود.»

فولاد خوزستان: فدراسیون نشینان تصمیم بگیرند

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در مورد ادامه برگزاری لیگ یا تعویق مسابقات گفت: «هر کاری در کشور ما، متولی خاص خودش را دارد. اگر اظهار نظری درباره برگزار شدن یا نشدن بازی‌ها انجام بدهیم، تبعاتی برای هواداران و باشگاه‌ها خواهد داشت. یعنی ستاد مبارزه با کرونا، وزارت بهداشت و عزیزان ما در وزارت ورزش تصمیم بگیرند شرایط برای برگزاری بازی‌ها وجود دارد یا نه. اگر امکان آن وجود ندارد، به شکل قاطع اعلام کنند اما باید به حقوق بازیکنان و باشگاه‌ها باید احترام گذاشته شود. باید به تبعات این موضوع به خوبی فکر کنیم. من فکر می‌کنم این توانمندی در فدراسیون فوتبال وجود دارد و بهتر است دبیرکل فدراسیون، حیدر بهاروند و دیگر اعضای هیئت رئیسه که از همه کارشناس‌تر هستند، در این باره تصمیم‌گیری کنند.»

برچسب‌ها: لیگ پدیده فولاد خوزستان سعید آذری کرونا ادامه تعطیلی قهرمانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 1

142 ممد. یونایتد1399/02/20

21 ارديبهشت (16:01)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi