خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,916

مورینیو در گوش گواردیولا چه گفت؟ اعتراف ١٠ ساله!!!

مورینیو در گوش گواردیولا چه گفت؟ اعتراف ١٠ ساله!!!
نبرد نیمه نهایی برابر بارسا؛ بارسلونا در این بازی که در نوکمپ برگزار می‌شد بعد از شکست 3-1 در سن‌سیرو مصمم بود که جبران مافات کرده و به فینال رقابتها راه یابد. در دقیقه 28 بازی اتفاقی افتاد که امیدواری کاتالانها به موفقیت را بیشتر کرد. در یک درگیری بین تیاگو موتا و سرخیو بوسکتس، هافبک بارسا که ضربه‌ای از تیاگو موتا خورده بود واکنشی بیش از اندازه نشان داد و داور بازی ستاره اینتر را اخراج کرد تا تیم مورینیو مجبور شود نزدیک به یک ساعتت 10 نفره مقابل بارسا بازی کند.

درحالیکه گواردیولا سرمربی بارسلونا ابراهیموویچ را فراخوانده و در حال گوشزد کردن بعضی نکات به او بود، مورینیو خودش را به کنار پپ رساند و چیزی در گوش او زمزمه کرد. این صحنه سر و صدای زیادی به پا کرد و در خاطره هواداران اینتر به عنوان صحنه‌ای نمادین از آن بازی ماندگار شد.
مورینیو درباره آن صحنه معروف گفت:« وقتی بوسکتس خودش را روی زمین انداخت من درست بین نیکمت خودمان و جایی بودم که موتا داشت به کنار زمین می‌آمد تا بیرون برود. از گوشه چشمم دیدم که نیمکت بارسلونا دارد شادی می‌کند طوریکه انگار بازی را برده. بعد دیدم گواردیولا ایبرا را صدا کرده تا تاکتیک‌هایش برای بازی 11 نفر در مقابل 10 نفر را به او بگوید. من فقط به کنار پپ رفتم و به او گفتم که از حالا جشن نگیرید، بازی هنوز تمام نشده.»

آن بازی به عنوان مقاومت جانانه اینتر در مقابل هجوم همه‌جانبه بارسلونا در یادها باقی مانده. بارسلونا در ادامه تنها یک بار در دقیقه 84 توسط پیکه به گل رسید که برای صعودش به فینال کافی نبود.

مورینیو در ادامه گفت:« آن بازی در نوکمپ نماد مورینیوی دفاعی شد ولی کسی یادش نبود که ما در سن‌سیرو 3-1 پیروز شده بودیم و حق این را داشتیم که هر طور می‌خواهیم در نوکمپ با آنها بازی کنیم. اگر پاندف در جریان گرم کردن مصدوم نشده بود ما با او، اسنایدر ، اتوئو و میلیتو بازی می‌کردیم. کسی که روی سکوها می‌نشیند وقت برای تجربه دراماتیک درست کردن از بازی‌ها را دارد و حتی اگر لازم باشد می‌تواند به دعا متوسل شود ولی در زمین چمن، شما باید راه‌حل پیدا کنید. آن بازی فوق‌العاده‌ترین شکست دوران فوتبالی من بود. ما 1-0 باختیم ولی در کل، با شرایطی خارق‌العاده توانستیم 3-2 پیروز شویم.»

بازی فینال:« زانتی بازی کرد چون کاپیتان و نماینده آن نسل اینتر بود که رویای فتح لیگ قهرمانان را داشتند. سامی اتوئو سابقه قهرمانی اروپا را داشت و از او خواسته بودم که در مورد راز و رمز قهرمانی با بازیکنان حرف بزند. لوئیس فیگو هم به قهرمانی خوشبین بود و حاضر بود برای بازی در فینال از جیب هم هزینه کند. وقتی با پورتو قهرمان اروپا شدیم، پسرم 4 ساله بود. او قبل از مصاف با بارسا در نیمه نهایی به من گفت دوست دارم با اینتر قهرمان شوی تا آن را برای همه عمرم به یاد داشته باشم.»

برچسب‌ها: گواردیولا منچسترسیتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 1

163 ᴛᴏᴍᴍʏ ᴘᴀᴄɪɴᴏ1399/03/02

ǟƖცคς✞ȑひ: حتما ماموریت داشته

2 خرداد (20:20)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi