خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,714

کاسیاس: الان به ریاست فدراسیون فکر نمی‌کنم

کاسیاس: الان به ریاست فدراسیون فکر نمی‌کنم
به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه ، ایکر کاسیاس یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیاست. انتخاباتی که فعلا به تعویق افتاده است.

حدود دو ماه از آخرین فوتبالی که در چارچوب رقابت‌های لالیگا برگزار شد، می گذرد چرا که شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور اسپانیا باعث شده مسابقات ورزشی از جمله فوتبال به حالت تعلیق در بیاید.

طی یکی دو هفته گذشته لیگ کشورهای فرانسه، هلند و بلژیک نیمه تمام اعلام شد؛ موضوعی که باعث شد شایعاتی در رابطه با احتمال لغو کامل مسابقات در سایر لیگ ها از جمله لالیگا به گوش برسد؛ نظریه ای که البته با اعلام رئیس لالیگا یعنی خاویر تباس کاملاً منتفی شده است.

ایکر کاسیاس سنگربان سابق رئال و تیم ملی اسپانیا در گفت و گوی زنده اینستاگرامی با "پائو گاسول"، بسکتبالیست مشهور اسپانیایی NBA و در رابطه با از سرگیری لالیگا گفت:« اگر تصمیم گرفته اند رقابت ها را از سر بگیرند، به این خاطر است که به یک قطعیت رسیده اند و اطمینان دارند همه چیز خوب پیش خواهد رفت.

فوتبال تنها محدود به بازیکن نیست بلکه خانواده فوتبالیست ها و مردمی که در پیرامون یک مسابقه هستند نیز با این ورزش مرتبط هستند. نمی دانم در فوتبال می توانند فاصله دو متری که در خواست کردند را رعایت کنند یا نه‌ سخت است. من آن را کمی دشوار می بینم اما امیدوارم اشتباه کنم و همه چیز خوب پیش برود.»

کاسیاس که نامزد ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا شده است درباره شرایطش گفت:« تقریبا سه ماه و نیم پیش خودم را به عنوان کاندیدا معرفی کردم اما اکنون همه چیز متوقف شده است. نمی توان کار بیشتری انجام داد. همه در چنین وضعیتی قرار داریم و تنها به من مربوط نیست. باید خود را با شرایط وفق دهیم.

اکنون صحبت کردن درباره رای جمع کردن غیرممکن است. مسائل خیلی مهم تری از ریاست در فدراسیون وجود دارد. باید روی سلامتی مردم تمرکز کرد که همه حالمان خوب باشد. این دوران که تمام شد آن وقت باید شرایط را بررسی کرد.»

برچسب‌ها: کاسیاس اسپانیا فدراسیون فوتبال اسپانیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

129 اچ آی وی مثبت1399/03/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi