خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ذوب آهن
اتحاد ذوب آهن
24
1,459

احسان پهلوان: شرایط ذوب آهن با حضور رادولوویچ خیلی بهتر شده

احسان پهلوان: شرایط ذوب آهن با حضور رادولوویچ خیلی بهتر شده
احسان پهلوان، هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در خصوص وضعیت خود در این روزهای تعطیلی لیگ برتر، صحبت هایی را ارائه کرد.

به نقل از رسانه باشگاه ذوب آهن، احسان پهلوان در خصوص شرایط بدنی‌اش در روزی‌های قرنطینه اظهار داشت:

در حال حاضر به لحاظ وضعیت جسمانی در وضعیت خوبی قرار دارم و شخصاً با انجام تمرینات، تا هفتاد درصد آمادگی خود را حفظ کرده ام و سى درصد باقی مانده را نیز هنگامی که به امید خدا به تمرینات تیمی بازگشتیم نهایتاً بین سه تا چهار هفته بدست آورده و به شرایط آرمانی باز خواهم گشت.

پهلوان در ارتباط با شرایط بازیکنان در روزهای تعطیلی لیگ و خانه نشینی گفت:

ماندن در خانه برای بازیکنانی مثل ما که هفت روز هفته در کوران مسابقات لیگ برتر درگیر بودیم و بدنمان در اوج آمادگی بود، فوق العاده سخت است ولی چاره ای نیست و باید حرفه ای باشیم و به هر نحو ممکن خودمان را با شرایط موجود وفق داده و آماده نگه داریم.

وی افزود:

شرایط تیم فوتبال ذوب آهن با آمدن مربی جدید خارجی خیلی بهتر شد و ما به سرعت داشتیم رو به سمت نتایج خوب می رفتیم و من احساس می کنم که اگر لیگ ادامه می یافت جایگاه ما خیلی بالاتر مى رفت، چون کیفیت کار بازی ما هم متفاوت شده بود. هر بازیکن به جرات در هر بازی 11 تا 12 کیلومتر می دوید و مطمئن هستم که در صورت آغاز لیگ، باز هم سیر صعودی را آغاز خواهیم کرد چرا که ذوب آهن همیشه جزو تیم های مدعی و نماینده ایران در رقابت های آسیایی بوده و خواهد بود.

هافبک ذوب آهن در خصوص شرایط تیمش در روزهای تعطیلی لیگ گفت:

در حال حاضر کلیه تمرینات به صورت آنلاین به بازیکنان ارائه می شود و کماکان ادامه دارد، اگرچه تمرین آنلاین جای تمرین گروهی را نمی گیرد اما بازیکنان نیز در این شرایط نباید تنها به تمرینات آنلاین بسنده کنند و باید در خانه و مکان های مطمئن تمرینات را ادامه بدهند، خود من علاوه بر تمرینات تیم، در خانه با تردمیل و تمرینات هوازی و وزنه آمادگی ام را حفظ می کنم البته برای ما که فوتبال علاوه بر شغل عشقمان نیز هست این دوری از زمین و توپ خیلی سخت است.

وی که با رسانه باشگاه صحبت می کرد، در رابطه با حواشی پیش آمده اظهار داشت:

من شخصا همیشه از حواشی به دور بوده و تمام و کمال در خدمت تیم و باشگاه ذوب آهن هستم. چرا که من فرزند ذوب آهنم و در این باشگاه رشد نمودم و همیشه برای بالابردن جایگاه ذوب حداکثر تلاش خود را می نمایم. خواهش من از همه این است که فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند چون متاسفانه گاهی اوقات برخی را مشاهده می کنم که گویی کاملا بی توجه به این بیماری خطرناکند و از ماسک و دستکش استفاده نمی کنند که این باعث تاسف است.

برچسب‌ها: ذوب آهن اصفهان ذوب آهن احسان پهلوان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

233 اچ آی وی مثبت1399/03/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi