خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

دزدی نافرجام؛ محمد صلاح نیز چاره ساز نبود! (عکس)

دزدی نافرجام؛ محمد صلاح نیز چاره ساز نبود! (عکس)
ماسک های محمد صلاح نیز نتوانست مانع از دستگیری چهار نفر در کشور مصر شود.

به گزارش "ورزش سه"، یک باند سرقت مسلحانه در قاهره که از ماسک های تصویر چهره محمد صلاح برای پوشاندن هویت شان استفاده کرده بودند، توسط پلیس دستگیر شده اند.. این باند مسلح متشکل از چهار نفر هنگام تلاش برای سرقت فروشگاهی در خیابان حسن العین هایکال، در محله نصر پایتخت مصر دستگیر شد. هر چهار سارق با استفاده از ماسک ستاره محبوب لیورپول صورت شان را پوشانده بودند.

افراد این باند پس از نزدیک شدن نیروهای پلیس سعی در فرار داشتند، اما در نهایت این روش نیز اثر نداشت و پلیس موفق به دستگیری آنها شد. محمد صلاح بزرگترین ستاره ورزشی مصر محسوب می شود و ستاره تیم ملی این کشور با 41 گل در 67 بازی در سال های اخیر نقش مهمی در موفقیت این تیم داشته است. جایگاه و محبوبیت محمد صلاح از زمان انتقالاش به لیورپول در سال 2017 به شدت افزایش یافته است.

در بسیاری از خیابان های مصر همیشه تصاویری از محمد صلاح به چشم می خورد و کارابرن شبکه های اجتماعی در این کشور به شدت به حمایت از این بازیکن می پردازند.

برچسب‌ها: لیورپول محمد صلاح

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 1

96 تهران مادرید 20 (ح)1399/02/31

Mk Fc: هیف که نمیشه فحش بدم.

31 ارديبهشت (01:20)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi