خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,561

توافق بارسلونا و اینتر بر یر لائوتارو مارتینزو مشتری های ورن

توافق بارسلونا و اینتر بر یر لائوتارو مارتینزو مشتری های ورن
خبرگزاری آریا- بر اساس ادعای یک رسانه اسپانیایی، مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر پیوستنش به بارسلونا قطعی است.به گزارش آریا، نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا با انشار گزارشی مدعی شد دو باشگاه بارسلونا و اینتر برسر انتقال لائوتارو مارتینس به جمع آبی‌واناری‌ها در ازای پرداخت 60 میلیون یورو از جانب کاتالان‌ها و انتقال همزمان دو بازیکن بارسا به این تیم ایتالیایی، به توافق رسیده‌اند.

این نشریه گزارش داد، ایوان راکیتچ و ساموئل اومتیتی دو بازیکنی هستند که احتمال وارد شدن آنها به این معامله هست، این در حالی است که کارلس آلنا و نلسون سمدو هم گزینه‌های احتمالی برای معاوضه شدن با لائوتارو مارتینس هستند.
مارتینس 22 ساله با درخششی که این فصل در اینتر داشته، نظر باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله رئال مادرید، بارسلونا، منچستریونایتد، چلسی و منچسترسیتی را به خود جلب کرده است، اما در این بین بارسا علاقه بیشتری به جذب این مهاجم آرژانتینی دارد.لائوتارو که این فصل در 31 بازی از رقابت‌های مختلف 16 گل به ثمر رسانده و چهار گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است، تا پایان ماه ژوئن 2023 تحت قرارداد باشگاه اینتر است.
مهاجم لایپزیش انتقال به تیم کلوپ را به سایر گزینه ها ترجیح می دهد. با وجود تمدید قرارداد تیمو ورنر با لایپزیش، احتمالا این بازیکن در پایان فصل با ترک لایپزیش راهی خارج از آلمان خواهد شد. نام او مدت هاست در رابطه با لیورپول مطرح می شود اما ظاهرا ورنر مشتریان دیگری هم در انگلستان دارد.به نقل از کریستین فالک؛ منچستریونایتد و چلسی با مدیربرنامه‌ های ورنر در تماس هستند. با این حال انتقال به آنفیلد برای ورنر در اولویت قرار دارد و او منتظر پیشنهاد لیورپول است. گفتنی است اخیرا فابریتزیو رومانو اعلام کرد لیورپول به نمایندگان ورنر اعلام کرده که این باشگاه به زمان بیشتری برای ارائه پیشنهاد رسمی به مهاجم آلمانی نیاز دارد چراکه وضعیت جدید بازار نقل و انتقالات تحت تاثیر ویروس کرونا مشخص نیست.
از طرفی ستاره لایپزیش آلمان علاقه‌مند به حضور در آنفیلد برای فصل آینده است. به گزارش نشریه بیلد آلمان، تیمو ورنر قصد دارد که انتقالش به لیورپول در تابستان 2020 رخ دهد. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول نیز هوادار تیمو ورنر است و حتما از حضور این بازیکن آلمانی در آنفیلد خوشحال خواهد شد. مهاجم 23 ساله عملکردی فوق‌العاده در فصل جاری بوندس لیگا داشته و در 18 بازی، 20 گل برای لایپزیش به ثمر رسانده است. قرارداد کنونی تیمو ورنر با لایپزیش تا ژوئن 2023 اعتبار دارد. وجود بند جدایی 50 میلیون یورویی کار لیورپول را برای جذب ورنر ساده خواهد کرد.

برچسب‌ها: لائوتارو مارتینز تیمو ورنر بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

96 بارساد1399/02/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi