خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آاس رم
اتحاد آاس رم
17
2,849

رم اندیشه انتقال قرضی مهاجم شیلیایی به المپیکو

رم اندیشه انتقال قرضی مهاجم شیلیایی به المپیکو
بعد از گذراندن چهار فصل فوق العاده در آرسنال بود که مهاجم شیلیایی یعنی الکسیس سانچز تصمیم به ترک تیم لندنی گرفت و منچستر یونایتد را به عنوان چالش جدید خود انتخاب کرد. با این حال مصدومیت های متوالی باعث شد که این بازیکن از فرم خوب گذشته فاصله بگیرد و نتواند روزهای خوبی را در اولدترافورد سپری کند.
پس از پشت سر گذاشتن یک فصل کاملا ناموفق در جمع شیاطین سرخ، ستاره شیلیایی در تابستان و با قراردادی قرضی راهی اینتر شد. در حالی که بسیاری معتقد بودند الکسیس سانچز می تواند زیر نظر آنتونیو کونته دوباره احیا شود اما این اتفاق رخ نداد و مصدومیت شدید در ابتدای فصل باعث شد این مهاجم ۳۱ ساله بیشتر بازی های اینتر پیش از تعلق رقابت‌ها به دلیل شروع به ویروس کرونا را از دست بدهد.
عملکرد ناامید کننده سانچز باعث شده که نراتزوری هیچ علاقه ای به دائمی کردن قرارداد این بازیکن نداشته باشد. از طرف دیگر گفته می‌شود که منچستریونایتد نیز هیچ برنامه‌ای برای حفظ ستاره شیلیایی ندارد؛ موضوعی که باعث شد حالا باشگاه رم به جذب این بازیکن علاقه نشان دهد.
بر این اساس اسکای اسپورتس مدعی شده که باشگاه ایتالیایی قصد دارد الکسیس سانچز را در نقل و انتقالات پیش رو با قرارداد قرضی به خدمت بگیرد.

برچسب‌ها: رم آ اس رم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

173 فوتبال زنان7771399/02/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi