خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,931

ستاره جوان انگلیسی؛ جدیدترین گزینه بارسلونا

ستاره جوان انگلیسی؛ جدیدترین گزینه بارسلونا
تردیدی وجود ندارد که حداقل یک نام بزرگ در تابستان امسال به ترکیب خط حمله بارسلونا اضافه خواهد شد و در ماه های اخیر اخبار زیادی در مورد احتمال حضور ستاره هایی چون لائوتارو مارتینز یا نیمار شنیده شده است، اما نشریه بیلد مدعی شد یادون سانچو جدیدترین گزینه این باشگاه اسپانیایی است.
بارسلونا به دنبال خرید یک بازیکن تکنیکی در پست وینگر است، اما مذاکره با پاری سن ژرمن دشواری های خاص خود را دارد و ممکن است بارسلونا یادون سانچو را به عنوان گزینه جانشین برای نیمار در نظر گیرد. به نظر می رسد دورتموند رقمی در حدود 130 میلیون یورو برای فروش این ستاره 20 ساله و انگلیسی می خواهد.
البته پیش از بارسلونا، منچستریونایتد مدت هاست برای خرید یادون سانچو اقدام کرده و پیشرفت قابل توجهی نیز در مذاکرات داشته است. پاری سن ژرمن برای فروش نیمار حداقل 130 میلیون یورو می خواهد و خرید بازیکنی مثل یادون سانچو برای بارساونا آسان تر خواهد بود. البته حسن نیمار نسبت به یادون سانچو سابقه بازی کردن در نوکمپ و تجربه بالاتر است، اما ستاره انگلیسی حدود هشت سال از نیمار جوان تر بوده و می تواند مدت ها خط حمله بلوگرانا را تقویت کند. بارسلونا در سال 2017 نیز عثمان دمبله، ستاره جوان دورتموند را جذب کرد و ممکن است امسال این اتفاق در مورد یادون سانچو رخ دهد.

برچسب‌ها: انگلیس انگلستان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

155 فوتبال زنان7771399/02/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi