خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,915

آگوئرو: فقط به قهرمانی با سیتی در CL فکر می‌کنم

آگوئرو: فقط به قهرمانی با سیتی در CL فکر می‌کنم
به گزارش "ورزش سه"، تنها ۱۴ ماه از قرارداد آگوئرو با منچسترسیتی باقی مانده اما با توجه به تعطیلی رقابت‌های این فصل به دلیل شیوع کرونا و نامشخص بودن شرایط فصل بعد، آینده او نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. این مهاجم آرژانتینی که ماه آینده ۳۲ ساله می‌شود، در سال ۲۰۱۱ با انتقالی ۴۰ میلیون یورویی از اتلتیکو مادرید به سیتی پیوست و به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه تبدیل شد.
او که بارها اعلام کرد دوست دارد دوران حرفه‌ای‌اش را در باشگاه دوران نوجوانی‌اش، ایندیپندینته، به پایان برساند، اکنون تاکید کرد که هنوز تصمیمی در مورد آینده‌اش نگرفته است.
او به ال‌چیرینگیتو گفت:" تصمیم‌گیری دشوار است. هنوز به اینکه می‌خواهم چه کاری انجام بدهم، فکر نکردم. می‌دانم که قراردادم هر روز به پایان نزدیک‌تر می‌شود. شاید پیشنهادهایی بشود اما باید ببینیم.
در حال حاضر فقط می‌خواهم با سیتی قهرمان چمپیونزلیگ بشوم. این دستاورد فوق‌العاده‌ای برای من و باشگاه خواهد بود.
اما واقعا به این فکر نکردم که بعد از ۲۰۲۱ چه خواهم کرد. شرایط فعلی هم کار را سخت‌تر کرده است. اگر فصل بعد دیرتر شروع شود، دیرتر هم تمام می‌شود و قرارداد خیلی از بازیکنان در ژوئن به پایان می‌رسد. باید ببینیم این شرایط چطور حل و فصل می‌شود.
من بازگشت به اسپانیا را رد نمی‌کنم یا رفتن به هر کشور دیگری. نمی‌دانم چه کار خواهم کرد. الان از بودن در شهر منچستر حس خوبی دارم. می‌خواهم هر کاری را به بهترین شکل در این باشگاه انجام بدهم و بعد از آن ببینیم چه می‌شود."

برچسب‌ها: آگوئرو سیتی - انگلیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

96 Team41399/02/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi