خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار برزیل
اتحاد برزیل
5
22,412

پایان دوران حضور سرمربی پرتغالی مشهور در برزیل؟

پایان دوران حضور سرمربی پرتغالی مشهور در برزیل؟
آینده ژرژ ژسوس سرمربی پرتغالی مشهور فلامینگو در برزیل نامعلوم است. ژسوس که پس از موفقیت در فوتبال کشورش راهی فلامینگو شد، توانست این باشگاه را به قهرمانی لیگ برزیل و نیز جام لیبرتادورس هدایت کند. فلامینگو با او در فینال جام باشگاه های جهان نیز لیورپول را آزار داد ولی در نهایت مغلوب شد.
ژسوس که در حال حاضر در لیسبون به سر می برد، باید سه روز دیگر به ریو بازگردد؛ در حالی که قرار است پس از بازگشت به برزیل، مذاکرات تمدید با او آغاز شود. افت ارزش پول برزیل در مقابل یورو، حالا به سد بزرگی در راه تمدید ژسوس بدل شده است. از زمان امضای قرارداد ژسوس با فلامینگو، ارزش یورو 1.5 برابر شده و با توجه به مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا، حالا فلامینگو با معضل تمدید با ژسوس روبرو خواهد بود.
ژسوس اما بیش از هر چیزی نگران نابه سامانی اقتصادی برزیل است چرا که گمان می رود افت ارزش پول برزیل ادامه دار باشد و در این صورت راهی جز قطع همکاری باقی نخواهد ماند. او و فلامینگو برنامه های درازمدتی برای آینده مدنظر داشتند و سرمربی پرتغالی از انگیزه های بالایی برای کسب موفقیت های بیشتر در فوتبال برزیل برخوردار بود ولی با شرایط فعلی، دورنمای خوبی برای فعالیت او در فلامینگو پیش بینی نمی شود.
در هر صورت ژسوس اول می در ریو خواهد بود و احتمالا خیلی زود شاهد گفت و گو های او با سران فلامینگو برای تصمیم گیری در مورد آینده خواهیم بود.
فلامینگو ژرژ ژسوس (سرمربی) برزیل بنفیکا

برچسب‌ها: برزیل ژسوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

71 عشق فوتبال7771399/02/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi