خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

پیش به سوی فوتبال؛ آفرین به بوندس‌لیگا!

پیش به سوی فوتبال؛ آفرین به بوندس‌لیگا!
روزنامه اسپانیایی آ اس صفحه اول خود را به شروع مجدد بوندس‌‌‌‌لیگا اختصاص داده و از تیتر "پیش‌روی" استفاده کرده است.
به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی آ اس امروز صفحه اول خود را به خبر بازگشت قریب‌الوقوع رقابتهای بوندس‌لیگا در آلمان اختصاص داده. اولین لیگ اروپایی که قرار است از تاریخ 16 مه (27 اردیبهشت) ادامه فصل خود را پشت درهای بسته از سر بگیرد. آ اس با چاپ عکسی از ستاره‌های بزرگ بوندس‌لیگا از تیتر پیش‌روی استفاده کرده است.
آ اس می‌گوید حالا وضعیت فوتبال اروپا روشن‌تر از قبل است. بعضی از 55 لیگ اروپایی تاریخ بازگشت خود را رسما اعلام کرده‌اند. البته کشورهایی که چنین تاریخهایی را اعلام کرده‌اند موافقت دولتهای خود را پشت سر این تصمیم دارند و قرار است مسابقات‌شان پشت درهای بسته و با رعایت جدی قواعد ایمنی و فاصله‌گذاری اجتماعی انجام شود.
اما مهم‌ترین لیگی که تا این لحظه تاریخ شروع مجددش مشخص شده بوندس‌لیگا است. آلمانی‌ها از روز 27 اردیبهشت شاهد برگزاری دوباره مسابقات فوتبال در این کشور خواهند بود. دو ماه بعد از توقف فوتبال در دنیا، حالا آلمان پیش‌گام شده و انتظار می‌رود سایر لیگهای بزرگ قاره، به جز لیگ فرانسه، از الگوی آلمان دنباله‌روی کنند.
بعد از اعلام موافقت آنجلا مرکل، صدراعظم قدرتمند آلمان با شروع دوباره لیگ، مشخص شد که بوندس‌لیگا شروع دوباره خود را با دربی دورتموند- شالکه جشن خواهد گرفت. در جدولی که بایرن مونیخ فعلا صدرنشین آن است و دورتموند و لایپزیش در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ بوندسلیگا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

67 Fotros1399/02/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi