خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,299

برنامه اسکوچیچ را فیفا می دهد

برنامه اسکوچیچ را فیفا می دهد
تاریخ رقابت‌های مقدماتی جام جهانی برخلاف تصور بر عهده AFC نیست و قرار است فیفا در این رابطه تصمیم‌گیری کند.

به گزارش ورزش سه"، روزنامه الرایه قطر نوشت، ازسرگیری بازی‌های مقدماتی جام جهانی در اختیار AFC نیست و فیفا تصمیم‌گیرنده نهایی در این مورد خواهد بود که باید تاریخ جدید برگزاری بازی‌ها را اعلام کند، بر اساس این گزارش AFC برگزاری ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی در مهر و آبان را پیش‌بینی کرده اما در انتظار چراغ سبز فیفا به‌منظور تأیید این تاریخ است.
این منابع خاطرنشان کردند: در حال حاضر AFC در حال منتظر پیشنهادات فیفا برای ازسرگیری مسابقات قهرمانی خود به‌ویژه لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی است و مانند تیم‌های ملی، فیفا در انتظار تصمیم‌گیری برای ازسرگیری مقدماتی جام جهانی است.
منابع تأیید می‌کنند که کنفدراسیون فوتبال آسیا به دنبال ازسرگیری رقابت‌های مقدماتی انتخابی جام جهانی در ماه‌های مهر وآبان است ا ما منتظر چراغ سبز مسئولین فیفا و تایید صلاحیت‌های آن در همه قاره‌ها است.

برچسب‌ها: تیم ملی ایران اسکوچیچ فیفا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

88 Shaya10821399/02/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi