خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

خانواده ستاره بایرن شلوغ تر شد

خانواده ستاره بایرن شلوغ تر شد
رابرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن مونیخ برای دومین بار صاحب فرزند شد.
به گزارش “ورزش سه”، صبح روز چهارشنبه مهاجم لهستانی بایرن‌مونیخ تصویری را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که نشان می‌داد رابرت لواندوفسکی کودک دوم خود را که به تازگی متولد شده در آغوش گرفته و در حال بوسیدن است.
لواندوفسکی در این پست اینستاگرامی همچنین نام کودک دوم خود را فاش کرده است. لورا نام فرزند ستاره گلزن بایرن مونیخ است. لواندوفسکی همچنین زیر این پست اینستاگرامی از همسر خود نیز قدردانی کرده است.
برخی از هم تیمی های سابق و فعلی رابرت لواندوفسکی زیر پست اینستاگرامی که مربوط به تولد فرزند جدید این بازیکن است، به او تبریک گفتند که می توان به داوید آلابا، ژروم بواتنگ و ماریو گوتسه اشاره کرد.
فرزند اول لواندوفسکی در سال ۲۰۱۷ به دنیا آمده بود و جالب این که مهاجم لهستانی می تواند تولد هر دو کودک خود را در یک زمان جشن بگیرد چرا که فرزند اول او در تاریخ ۴ می به دنیا آمده بود.

برچسب‌ها: فوتبال خارجی بایرن مونیخ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

123 طاووس شرق1399/02/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi