خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,272

مانوئل نویر و بایرن، پنج سال دیگر در کنار هم

مانوئل نویر و بایرن، پنج سال دیگر در کنار هم
به نظر می رسد بعد از اعلام ناراحتی مانوئل نویر در مصاحبه تند و تیزش علیه بایرن مونیخ، به نظر می کال هاینس رومنیگه با این گلر برای عقد قرارداد جدید به توافق رسیده باشد.

به گزارش "ورزش سه"، مانوئل نویر و ماجراهایش تبدیل به مهم ترین خبر فوتبال آلمان در روزهای کرونایی شده بودند اما جنجال های احتمالی با ورود سریع و به موقع کارل هاینس رومنیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ به پایان رسیده است و نویر به زودی قراردادی پنج ساله با مونیخی ها امضا خواهد کرد.
نویر که قرارداد قبلی او تا سال 2021 بود در پی تصمیم مدیران بایرن مونیخ برای به خدمت گرفتن الکساندر نوبل از شالکه، از مدیران بایرن به خشم آمده و به همین دلیل برای قرارداد جدید شرط و شروط هایی داشت که ممکن بود باشگاه را در شرایطی قرار دهد که مجبور به فروش وی شوند. اما جنگ پنهان طرفین که پای مارک آندره تراشتگن، گلر آلمانی تیم بارسلونا را هم به میان کشیده بود در نهایت با عقد قرارداد جدید به پایان خواهد رسید.
نویر در این باره گفته است طرفدار امضای قراردادی است که طرفین از امضای آن راضی باشند. اتفاقی که ظاهرا با جلب نظر از روی رومنیگه رخ خواهد داد تا برایرن این دروازه بان ممتاز فوتبال جهان را در اردوی خود داشته باشد.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ مانوئل نویر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

74 .باز مانده.1399/02/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi