خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,891

رئیس اینتر: رئیس سری آ بزرگترین دلقک است

رئیس اینتر: رئیس سری آ بزرگترین دلقک است
به گزارش "ورزش سه"، رئیس باشگاه اینترمیلان، استیون ژانگ با انتقاد بسیار تند از پائولو دال پینو، رئیس سری آ از او به دلیل ناکامی در رسیدگی به ویروس کرونا و آشوب و هرج و مرج در تصمیم‌گیری‌های لیگ در این باره انتقادهای صریحی به عمل آورده و گفت رئیس سری آ بزرگترین دلقکی است که در عمرش دیده است.

اخیرا چند بازی سری آ و از جمله دربی بزرگ اینتر و یوونتوس به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده یا به تعویق افتاده‌اند. بازی اینتر- یوونتوس ابتدا قرار بود پشت درهای بسته و بدون تماشاچی برگزار شود ولی در ادامه اعلام شد که این دیدار به تعویق افتاده و در زمان دیگری برگزار خواهد شد. در نهایت اما سازمان سری آ اعلام کرد که دیدار اینتر- یوونتوس در روز 9 مارس برگزار خواهد شد و این تصمیم باشگاه اینتر و رئیس آن را به شدت عصبانی کرده است.

استیون ژانگ رئیس باشگاه اینترمیلان با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت:" آنها فقط با تقویم بازی می‌کنند و سلامت عمومی برایشان در اولویت دوم قرار دارد. تو بزرگترین و تاریک‌ترین دلقکی هستی که در تمام عمرم دیده‌ام. بیست و چهار ساعت؟ چهل و هشت ساعت؟ هفت روز؟ دیگر چه؟ قدم بعدی‌تان چیست؟".

ژانگ در ادامه مطلب خود نوشت:" حالا درباره اخلاق ورزشی و رقابت منصفانه صحبت می‌کنید؟ حتما می‌خواهید ما از بازیکنان و مربیان‌‌مان محافظت نکنیم و از آنها بخواهیم هر هفت روز هفته و بیست و چهار ساعته برای شما بازی کنند؟ بله، روی سخنم با شما است. با شما آقای پائولو دال پینو، رئیس لیگ. وقت آن است که مسئولیت خودت را بپذیری. در سال 2020 نمی‌شود طور دیگری رفتار کرد".

برچسب‌ها: ژانگ اینترمیلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

81 Erling Håland1399/01/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi