خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,891

ژانگ: اینتر می‌خواهد دنیا را فتح کند

ژانگ: اینتر می‌خواهد دنیا را فتح کند
به گزارش "ورزش سه"، رئیس باشگاه اینترمیلان، استیون ژانگ با ستایش از شرایط این باشگاه از هواداران اینتر خواست به حمایت تمام‌عیار از تیم‌شان مشغول شوند و همچنین با هشدار به رقبای نراتزوری می‌گوید اینتر می‌خواهد دنیا را فتح کند.

منصوب کردن آنتونیو کونته به عنوان سرمربی و چند خرید بزرگ در تابستان گذشته باعث شده اینتر حالا بار دیگر به عنوان یکی از قطب‌های فوتبال ایتالیا و در اروپا در صحنه حضور داشته باشد. درخشش دو ستاره این روزهای اینتر، روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینز در کنار این عوامل باعث شده اینتر حالا در صدر جدول سری آ، پنجه در پنجه یوونتوس بیندازد.

ولی حذف از چمپیونزلیگ نشان داد که اینتر برای رسیدن به جایگاهی که امید دارد هنوز باید مراحل بیشتری را پشت سر بگذارد. اما ژانگ می‌گوید برای باشگاهش آینده روشنی متصور است.

استیون ژانگ در مهمانی شام کریسمس سالانه باشگاه گفت:" کریسمس زمان مهمی برای با هم بودن و شکرگزاری بابت همه چیزهایی است که داریم. اینتر باشگاهی است که در چند سال گذشته تغییرات زیادی را پشت سر گذاشته و این به لطف تلاش همکاران و کارکنان ما بوده که همه برای رسیدن به یک هدف تلاش می‌کنند".

رئیس اینتر در ادامه گفت:" ما در حال شکستن رکوردهای زیادی هستیم. ما بیشترین درآمد تاریخ باشگاه را داشته‌ایم و در عین حال پلتفرم‌های دیجیتال ما بیشترین رشد را داشته‌اند. ما به مقر جدید دفاتر اداری باشگاه نقل مکان کرده‌ایم و در حال بازسازی مرکز تمرینی اصلی اینتر هستیم. ما یکراست به طرف هدفمان در حرکت هستیم و چه درون زمین و چه بیرون از زمین به دنبال پیروزی هستیم".

ژانک در ادامه گفت:" امروز و فردا ما با شجاعت می‌توانیم به بالاترین سطوح برسیم. بیایید بر دشواری‌ها غلبه کرده و برای رسیدن به هدفهایمان تلاش کنیم. ما اینتر هستیم و می‌خواهیم دنیا را فتح کنیم. ما فقط یک بار زندگی می‌کنیم. زنده باد اینتر، و کریسمس همه مبارک".

برچسب‌ها: اینتر میلان جهانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 1

83 Erling Håland1399/01/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi