خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,891

مهر غیرقابل فروش اینتر روی دو بازیکن

مهر غیرقابل فروش اینتر روی دو بازیکن
به گزارش "ورزش سه"، زوج قلب خط دفاعی اینتر در فصل جاری نمایش درخشانی داشته اند و دفاع اینتر را به یکی از مستحکم ترین خط دفاعی های اروپا بدل کرده اند. گاتزا دلااسپورت مدعی شد تیم های لیگ برتری چون چلسی، آرسنال، منچستر یونایتد و منچسترسیتی خواهان جذب اشکرینار و دی فرای هستند، اما پاسخ اینتر به این پیشنهادات منفی بوده است.

قرارداد هر دوی این بازیکن در فصل تابستان سال 2023 به پایان خواهد رسید، اما مدیران اینتر به اشکریار و دی فرای پیشنهاد تمدید قرارداد داده و می خواهند برای مدتی طولانی نسبت به حفظ آنها اطمینان یابند. اشکرینار در سال 2017 با رقمی حدود 17.3 میلیون پوند از سمپدوریا خریداری شد. دی فرای نیز یک سال بعد و پس از اتمام قراردادش با لاتزیو، با انتقالی رایگان با باشگاه اینتر قرارداد امضا کرد.

به جز تیم های لیگ برتری، بارسلونا و رئال مادرید نیز شرایط خرید میلان اشکرینار را جویا شده اند و اخبار حاکی از پیشنهاد 70 میلیون یورویی این باشگاه ها برای خرید این مدافع جوان است، اما اینتر به هیچ وجه قصد فروش این مهره ارزشمند را نداشته و حاضر به مذاکره با تیم های خواهان نیز نبوده است. اینتر در حال حاضر با دریافت 24 گل دومین خط دفاعی قدرتمند سری آ بعد از لاتزیو را در اختیار دارد و عملکرد این زوج نقش مهمی در حصول این کارنامه داشته است.

برچسب‌ها: اینتر میلان خرید و فروش

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

69 Erling Håland1399/01/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi