خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,891

اینتر به دنبال یک معاوضه غیرمنتظره با میلان

اینتر به دنبال یک معاوضه غیرمنتظره با میلان
به گزارش "ورزش سه"، علیرغم یک فصل بازی کردن در پاری سن ژرمن، هنوز آینده مائورو ایکاردی در هاله ای از ابهام قرار داشته و مشخص نیست آیا باشگاه متمول فرانسوی علاقه ای دائمی کردن قرارداد این بازیکن و پرداخت 70 میلیون یورو به اینتر دارد یا خیر.

اما در صورت بازگشت مائورو ایکاردی به اینتر، آنتونیو کونته علاقه ای به حفظ او ندارد و باز هم این بازیکن حدا خواهد شد. رای اسپورت امروز مدعی شد میلان، رقیب همشهری اینتر خواهان خرید ایکاردی است و نراتزوری نیز برای این انتقال می خواهد الساندرو رومانیولی، مدافع جوان و کاپیتان روسونری را جذب کند.

رومانیولی در سال های اخیر تبدیل به یکی از مهم ترین بازیکنان میلان داشته و بازوبند کاپیتانی این تیم را نیز بر بازو می بندد. به احتمال فراوان دیگو گودین، مدافع باتجربه و اوروگوئه ای اینتر در تابستان از این تیم جدا خواهد شد و کونته به دنبال جذب یک گزینه جایگزین است. اینگونه اینتر هم به صورت دائم با مائورو ایکاردی قطع همکری کرد و هم یکی از گزینه های مدنظرش را در تابستان جذب می کند. مائورو ایکاردی در این فصل در PSG عملکرد خوبی داشته و با وجود رقابت با نام های بزرگی مانند ادینسون کاوانی، نیمار و کیلیان امباپه، در 31 بازی در تمامی رقابت ها توانسته 20 گل به ثمر برساند.

مائورو ایکاردی آنتونیو کونته اینتر میلان الساندرو رومانیولی آث میلان پاری سن ژرمن

برچسب‌ها: اینتر میلان اث میلان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

45 Erling Håland1399/01/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi