خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,666

شایعه بزرگ؛ یورگن کلوپ سرمربی آلمان می‌شود؟

شایعه بزرگ؛ یورگن کلوپ سرمربی آلمان می‌شود؟
روزنامه انگلیسی mirror خبر داده که یورگن کلوپ تمایل خود به حضور در تیم ملی آلمان را اعلام کرده است.

در پنجمین سال حضور در آنفیلد، حالا یورگن کلوپ لیورپول را در آستانه قهرمانی لیگ جزیره نیز قرار داده؛ طلسمی که سه دهه برای لیورپولی ها پابرجا بود و حالا در آستانه شکسته شدن قرار دارد. او که سال گذشته با این تیم سرخپوش قهرمانی در UCL را هم تجربه کرد، اکنون با پیشنهادی از سوی تیم ملی آلمان مواجه شده و احتمال دارد اردوی لک لک ها را ترک کند.

روزنامه mirror در گزارشی اختصاصی خبر داده که فدراسیون فوتبال آلمان به دنبال جانشین یوآخیم لو است و به صورت ویژه، یورگن کلوپ را زیر نظر دارد. کسی که یک دوره موفق با دورتموند را در بوندس لیگای آلمان تجربه کرد و حالا احتمال دارد برای نخستین بار هدایت یک تیم ملی قدرتمند و مدعی را برعهده بگیرد.

نکته جالب این که در گزارش روزنامه انگلیسی، اعلام شده که یورگن کلوپ تمایل خود برای سرمربیگری در تیم ملی آلمان را اعلام کرده و این را یک پیشرفت در رزومه خود می‌داند. این در حالی است که او تا سال 2024 و یوآخیم لو تا پایان جام جهانی 2022 قرارداد دارد.

هواداران لیورپول که حالا از این شایعه بزرگ شوکه شده‌اند، امیدوارند یورگن کلوپ همچون سرالکس فرگوسن و آرسن ونگر که به عنوان مربیان غیرانگلیسی سال ها در تیم های منچستریونایتد و آرسنال حضور داشتند، در لیورپول بماند و افتخارات بیشتری را کسب کند.

برچسب‌ها: یورگن کلوپ آلمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

121 سیمرغ تخیلی1399/01/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi