خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرتغال
اتحاد پرتغال
7
15,583

جنجال در پرتغال به خاطر تمرینات رونالدو در ورزشگاه

جنجال در پرتغال به خاطر تمرینات رونالدو در ورزشگاه
مهاجم یوونتوس در حالی در روزهای قرنطینه پرتغال در ورزشگاه ناسیونال مادیرا تمرین می‌کند که اجازه کتبی برای این کار ندارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، احتمال دارد در روزهای آینده بازیکنان حاضر در سری آ ایتالیا به تمرینات خود در یک شرایط خاص برگردند و فاصله اجتماعی را برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا رعایت کنند. بحران کرونا تاکنون جان نزدیک به ۱۹۰۰۰ نفر را در این کشور اروپایی گرفته است.

در حالی که دولت ایتالیا به بازیکنانش توصیه کرده است مانند دیگر مردم در خانه‌های‌شان بمانند، خیلی از آن‌ها تصمیم گرفتند به وطن خود بازگردند. یکی از آن‌ها کریستیانو رونالدو بود که در سفر به مادیرا شکی نکرد و می‌خواست دوران قرنطینه را به همراه خانواده‌اش در زادگاهش سپری کند.

با این حال مهاجم پرتغالی نمی‌خواست روی فرم بودنش را از دست بدهد و در این روزها تصمیم گرفت برای این کار در یک ورزشگاه به تمرین بپردازد. بازیکن یوونتوس بدون این که راه دوری برود در کمپ دسپورتیوو ناسیونال تمرین کرد.

این موضوع در پرتغال که قرنطینه است سر و صدای زیادی کرد. آنتونیو کاستا، نخست وزیر این کشور برای "هفته مقدس" محدودیت‌ها را بیش‌تر کرد و به مردم توصیه کرد در خانه‌های‌شان بمانند. از آن‌ها خواست تنها به دلایل کار کردن، خرید کردن و مراقبت از اعضای خانواده به بیرون بروند.

پدرو راموس، مشاور سلامت شهر مادیرا مجبور به توضیح درباره تمرینات رونالدو شد و گفت: او اجازه کتبی خاصی برای این کار ندارد. با این حال می‌تواند همیشه تمرین کند اما زمانی که به همه مردم اجازه این کار داده شود.

برچسب‌ها: پرتغال کریستیانو رونالدو یوونتوس سری آ ایتالیا ناسیونال مادیرا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

94 تراکتورآناخاتون1399/01/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi