خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آژاکس
اتحاد آژاکس
29
1,045

دروازه‌بان آژاکس احتمال بازگشتش به بارسلونا را رد نکرد

دروازه‌بان آژاکس احتمال بازگشتش به بارسلونا را رد نکرد
دروازه‌بان تیم فوتبال آژاکس علاقه‌مند به بازگشت دوباره به بارسلوناست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره اونانا که بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ در رده‌های پایه عضو تیم بارسلونا بود، با عملکرد خوبش در آژاکس نظر باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده است. این دروازه‌بان کامرونی که براساس گزارش‌های منتشرشده مورد توجه دو باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و چلسی قرار دارد، احتمال بازگشتش به بارسلونا را هم رد نکرد.
اونانا ۲۴ ساله در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «کانال پلاس آفریقا» درباره احتمال بازگشتش به بارسلونا گفت: من همچنان رابطه خوبی با رئیس باشگاه بارسلونا و مربیان این تیم دارم. همان‌طور که پیش از این گفته‌ام، بارسلونا خانه من است. اگر قرار باشد که به نوکمپ بازگردم، این کار را خواهم کرد، اما در حال حاضر از عملی شدن چنین چیزی فاصله داریم.
وی افزود: من در حال حاضر دروازه‌بان آژاکس هستم و خواهیم دید که در پایان فصل چه اتفاقی خواهد افتاد. من تنها به فوتبال و اتفاقاتی که در زمین و ورزشگاه رخ می‌دهد، اهمیت می‌دهم. مابقی چیزها به مدیربرنامه‌هایم مربوط می‌شود و اوست که با چنین مسائلی سرو کار دارد، نه من.
برناردسکی در مسیر پیوستن به بارسلونا
این دروازه‌بان کامرونی تاکنون در ۱۷۸ بازی از رقابت‌های مختلف درون دروازه آژاکس ایستاده که در این بین موفق شده در ۷۴ بازی دروازه خود را بسته نگه دارد. او همچنین نقش پررنگی در رسیدن آژاکس به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۱۹-۲۰۱۸ داشت.
در حال حاضر مدیران باشگاه بارسلونا در حال مذاکره با مارک آندره تِراِشتگن به منظور تمدید قرارداد این دروازه‌بان آلمانی هستند. گفته می‌شود در قرارداد جدید تِراِشتگن ۲۷ ساله دستمزدش به ۱۵ میلیون یورو در سال خواهد رسید که از این حیث تنها لیونل مسی بالاتر از او خواهد بود.

برچسب‌ها: دروازه بان اژاکس بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

97 Sardar_marg (ح)1399/01/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi