خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,112

انتقال امباپه به رئال،پیش از کروتا قطعی شده بود!

انتقال امباپه به رئال،پیش از کروتا قطعی شده بود!
یکی از بازیکنان سابق PSG در ادعایی عجیب اعلام کرد پیش از شیوع ویروس کرونا، انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید عملا قطعی شده بوده.

به گزارش "ورزش سه"، ژروم روتن یکی از بازیکنان سابق پاری سن ژرمن در ادعایی جنجالی اعلام کرد پیش از شروع بحران ویروس کرونا در دنیا، انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید عملا قطعی شده بوده و بعد از شیوع بحران تصمیم گرفته شده که فعلا در این باره حرفی زده نشود. او می‌گوید انتقال امباپه به برنابئو صد در صد اتفاق می‌افتد و تنها به زمان بستگی دارد.
این صحبتها در حالی مطرح می‌شود که شایعات درباره انتقال پدیده فرانسوی به رئال مدتها است وجود دارد و زیدان، سرمربی رئال بارها اعلام کرده که امباپه را به شدت تحسین می‌کند. امباپه که در سال 2017 از موناکو به PSG منتقل شده تا سال 2022 با این تیم قرارداد دارد ولی با وجود تلاشهای زیاد باشگاه فرانسوی تا کنون از تمدید قراردادش سر باز زده است.

ژرون روتن، هافبک سابق PSG در این باره گفت:" من از منابع درون باشگاه خبر دارم که پیش از شروع بحران ویروس، انتقال امباپه به رئال عملا قطعی شده بود. اما با توجه به اتفاقی که افتاد و بحرانی که بوجود آمد شک ندارم که انتقال او به مادرید فعلا به تعویق افتاده است تا این بحران سپری شود".
این ستاره سابق پاری سن ژرمن در ادامه گفت:" امکان ندارد امباپه قراردادش با PSG را تمدید کند. آنها با هم به توافق خواهند رسید و PSG موافقت میکند که امسال تابستان به او اجازه ترک باشگاه را بدهد. به نظر من جدایی امباپه حتما اتفاق می‌افتد و فقط زمان دقیقش هنوز مشخص نیست".

برچسب‌ها: ژروم روتن کیلیان امباپه رئال مادرید پی اس جی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

217 Trtrtrtrtrtrt (ح)1399/01/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi