خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,272

توافق بایرن و سیتی برای جذب سانه

توافق بایرن و سیتی برای جذب سانه
روزنامه بیلد نوشت که باشگاه بایرن مونیخ و سیتی برای انتقال لروی سانه در تابستان به توافق رسیدند.
به گزارش ایسنا و به نقل از بیلد، لروی سانه مدتها است که مورد توجه بایرن مونیخ قرار گرفته است. این بازیکن ملی پوش آلمانی بعد از درخشش در شالکه بود که مورد توجه گواردیولا قرار گرفت و در نهایت پیراهن سیتی را برتن کرد اما او در یک فصل اخیر یا نیمکت نشین بوده و یا به خاطر آسیب دیدگی دور از میادین.
انتقال سانه به بایرن مونیخ قرار بود که در تابستان سال نهایی شود اما آسیب دیدگی این بازیکن از ناحیه رباط صلیبی این انتقال را منتفی کرد.
روزنامه بیلد نوشت که سرانجام دو باشگاه بایرن مونیخ و سیتی برای انتقال سانه به توافق رسیدند.
سیتی پیش از این اعلام کرده بود که برای فروش سانه ۱۰۰ میلیون یورو می خواهد اما با توجه به اینکه قرارداد سانه با سیتی تابستان سال ۲۰۲۱ به پایان خواهد رسید این احتمال وجود دارد که سیتی حتی با رقم کمتر از ۱۰۰ میلیون یورو هم سانه را بفروشد و چنانچه خود سانه قراردادش را تمدید نکند بایرن مونیخ می‌تواند او را با رقم ۶۰ میلیون یورو هم خریداری کند.
تیمو ورنر، مهاجم آماده لایپزیگ هم مورد توجه بایرن مونیخ قرار گرفته و اگر انتقال سانه بازهم منتفی شود بایرن سراغ ورنر خوهد رفت که در فصل جاری بوندسلیگا از بهترین ها بوده است.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ منچستر سیتی لوری سانه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

44 Rick Grimes1399/01/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi