خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,110

راه فرانسوی؛ ایده جدید بارسا برای جذب نیمار (عکس)

راه فرانسوی؛ ایده جدید بارسا برای جذب نیمار (عکس)
سه بازیکن فرانسوی بارسلونا از سوی این باشگاه قرار است به پی اس جی پیشنهاد شوند تا بلکه مسیر برای بازگشت نیمار هموار شود.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا قصد بازگرداندن نیمار را دارد و برای این مهم، هر کاری انجام خواهد داد؛ حتی تقدیم چند بازیکن خود به پی اس جی.

به نظر می رسد غیر از مارک آندره تراشتگن، لوئیس سوارز، جرارد پیکه، فرانکی دی یونگ، آرتور ملو، سرخیو بوسکتس و لیونل مسی، بارسا حاضر است هر بازیکنی را برای بازگرداندن نیمار به پی اس جی تعارف کند. آنتوان گریزمان البته بازیکنی است که تنها در صورت نیاز، از سوی بارسا برای بازگرداندن نیمار وارد این پروسه خواهد شد.
امروز نشریه موندودپورتیوو تیتر یک خود را به قضیه نیمار اختصاص داده، با عنوان "راه فرانسوی" که اشاره به این دارد که بارسلونا حاضر است سه بازیکن فرانسوی خود را به پی اس جی پیشنهاد بدهد تا رقم انتقال نیمار کاهش پیدا کند. عثمان دمبله، ساموئل اومتیتی و ژان کلیر تودیبو قرار است وارد پروسه بازگشت نیمار به بارسا شوند.
بحران کرونا و تعطیلی فوتبال باعث شده تا فشار اقتصادی زیادی به باشگاه ها وارد شود و این کار بارسا برای پرداخت مبلغ مورد نظر پی اس جی را دشوارتر خواهد کرد. بارسا به دنبال وارد کردن بازیکن در این پروسه است و در حال حاضر روی سه بازیکن فرانسوی خود حساب کرده است.

در این بین، دمبله نقشی کلیدی تر خواهد داشت. ستاره فرانسوی که با 105 میلیون یورو به بارسا پیوست، حالا و پس از سه سال، به دلیل مصدومیت های متوالی ارزشی 56 میلیون یورویی دارد ولی هنوز بازیکنی با پتانسیل بالا و تکنیکی غیر قابل انکار است. بارسا امیدوار است پی اس جی حاضر به پذیرش دمبله شود و در این صورت کار برای بازگرداندن نیمار بسیار ساده خواهد شد.

تابستان گذشته این راهکار بارسلونا با شکست مواجه شد. باشگاه کاتالان حاضر بود دمبله و راکیتیچ را به پی اس جی بدهد اما نه پی اس جی پذیرفت و نه دمبله و راکیتیچ حاضر به جدایی شدند. امسال و با توجه به دو مصدومیت جدید دمبله، وارد کردن این بازیکن در پروسه بازگشت نیمار مشکل تر نیز به نظر می رسد ولی بارسلونا همچنان خوشبین است.

برچسب‌ها: نیمار دمبله تودیبو اومتیتی بارسلونا پاری سن ژرمن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

213 Trtrtrtrtrtrt (ح)1399/01/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi