خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,110

معضل غیرمنتظره برای ستاره های خارجی PSG

معضل غیرمنتظره برای ستاره های خارجی PSG
با تمدید بسته ماندن مرزهای فرانسه تا 11 می، خارجی ها پاری سن ژرمن با مشکل بازگشت روبرو شده اند.

امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه روز گذشته در نطقی تلویزیونی خبر از تمدید قرنطینه و بسته ماندن مرزهای این کشور تا 11 می(22 اردیبهشت) به دلیل شیوع کرونا داد. نطقی که با 37 میلیون بننده تلویزیونی رکورددار نیز شد.

به این ترتیب تمام افراد با گذرنامه غیر اروپایی، از خارج از محدوده شنگن، قادر به ورود به کشور فرانسه نخواهند بود و این برای فوتبالیست های خارجی شاغل در لیگ فرانسه که در روزهای شیوع کرونا از فرانسه خارج شده اند، دردسرساز خواهد شد.

طبق برنامه قرار است لوشامپیونا از 17 ژوئن دوباره شروع شود و طبعا باشگاه های فرانسوی از ماه می، تمرینات خود را از سر خواهند گرفت و در بدترین حالت، بازیکنان آمریکای جنوبی تیم پی اس جی مثل نیمار، کاوانی و کیلور ناواس با مشکل بازگشت روبرو خواهند شد. گفته می شود بسته ماند مرزها احتمالا تمدید نیز خواهد شد و در این صورت مشخص نیست که این فوتبالیست ها چگونه قادر به بازگشت به فرانسه هستند.

تیاگو سیلوا دیگر بازیکن اهل آمریکای جنوبی پی اس جی است که راهی برزیل شده ولی به دلیل داشتن گذرنامه فرانسوی، مشکل بازگشت نخواهد داشت.

کاوانی، نیمار و کیلور ناواس هر سه این روزها در کشورهای خود حضور دارند و در انتظار شروع تمرینات و بازگشت به فرانسه هستند ولی با این وضعیت، شرایط برای بازگشت شان فراهم نیست.

برچسب‌ها: پاریس سنت ژرمن نیمار

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

57 یژی کوردی91399/01/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi