خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,935

مسئولان لیگ برتر انگلستان، به دنبال پیگیری مسابقات از اوایل

مسئولان لیگ برتر انگلستان، به دنبال پیگیری مسابقات از اوایل
شبوع ویروس کرونا در انگلستان، باعث لغو تمامی مسابقات ورزشی این کشور شد. پس از این اتفاق، قرار شد که رقابت های لیگ برتر هم دست کم تا تاریخ 30 آوریل، به تعویق بیافتند.

به گزارش Daily Mail، همانطور که پیش از این هم اعلام شد، تصمیم گیری در مورد پیگیری لیگ برتر انگلستان به پس از تاریخ 30 آوریل (11 اردیبهشت) موکول شده بود، حالا ظاهرا دست اندرکاران فوتبال این کشور، هم هنوز به ادامه دادن فصل امیدوارند. مسئولان لیگ برتر در تلاشند تا در یک برنامه بلند پروازانه، اقدام به از سرگیری لیگ برتر کنند، این بار در استادیوم های خالی از تماشاگر. گفته می شود آنها می خواهند این ایده را در نخستین آخر هفته ماه می (13 و 14 اردیبهشت) عملی کنند. طبق این برنامه پیشنهادی، مسابقات باید تا تاریخ یکشنبه، 12 جولای (23 خرداد) خاتمه یابد. قرار بر این شده که روز جمعه، در یک کنفرانس ویدیویی، مدیران لیگ برتر و 20 باشگاه حاضر در آن، راجع به این ایده تصمیم گیری کنند.

برچسب‌ها: لیگ برتر کرونا منچستر یونایتد لیگ جزیره دیلی میل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

451 Badrud City1399/01/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi