خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

فن پرسی:نام آن دو بازیکن احمق را می دانم ولی نمی گویم

فن پرسی:نام آن دو بازیکن احمق را می دانم ولی نمی گویم
در اولین فصل حضور رابین فن پرسی در منچستریونایتد، این تیم با اختلافی 11 امتیازی نسبت به منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر انگلیس شد.
به گزارش Sofoot، رابین فن پرسی، مهاجم هلندی سابق شیاطین سرخ، یکی از خاطرات جالبش از برخورد فرگوسن با بازیکنان پس از یک شکست را تعریف می کند. فن پرسی می گوید:
فرگوسن می دانست که در چه زمانی باید چگونه عمل کند. در فصل اول حضورم در منچستریونایتد، ما با اختلافی 15 امتیازی در صدر جدول قرار داشتیم و میزبان منچسترسیتی (تیم دوم جدول) بودیم، به این امید که قهرمانی خود در لیگ برتر را قطعی کنیم. اگر برنده می شدیم، اختلاف ما با منچسترسیتی به 18 امتیاز می رسید اما در آن بازی شکست خوردیم. با این حال هنوز هم با 12 امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار داشتیم و چنین وضعیتی برای اکثر مربیان فوق العاده به حساب می آید. اما رئیس (فرگوسن) عصبانی شده بود، به شدت عصبانی شده بود! دو نفر از بچه های تیم بعد از باخت به سیتی، به بیرون رفته بودند و روز بعد از بازی با سیتی، او عکس هایی از آن دو بازیکن را بر روی دیوارهای رختکن زده بود و به کل اعضای تیم گفت: "بچه‌ها، اگر ما موفق به کسب عنوان قهرمانی نشویم، بدانید که به خاطر این دو احمقی بود که به بیرون رفته بودند."
البته فن پرسی اسمی از آن دو بازیکن را نمی اورد اما جزئیات این اتفاق را توضیح می دهد:
بله من اسم آن دو بازیکن را می دانم اما نمی توانم اسامی آن دو نفر را به شما بگویم. آن‌ها توسط سرمربی مورد سرزنش قرار گرفتند اما همه این اتفاقات در اتاق رختکن باقی ماند که چنین چیزی فوق العاده است. فرگوسن عکس های مختلف زیادی را از آن‌ها به دیوارهای اتاق رختکن چسبانده بود و آن تصاویر، مسیرهایی که آن دو بازیکن از ساعت 2 تا 4 صبح طی کرده بودند را به ما نشان می داد، گویا فرگوسن این کار را انجام داد تا بر میزان حماقت آن‌ها تاکید کند. با این حال فرگوسن باز هم به کار خود ادامه داد و به همه ما هشدار داد: "بچه ها خوب گوش کنید، اگر ما موفق به قهرمانی نشویم، به این دلیل است که این دو نفر تصمیم به بیرون رفتن و تفریح کردن گرفتند. از این پس اگر ببینم بازیکنی قبل از قهرمانی در لیگ برتر به بیرون برود، آن بازیکن از تیم اخراج می شود." رفتار او بی رحمانه بود.
فرگوسن در ادامه گفت: "برای من مهم نیست که شما چه کسی هستید و تاکنون فاتح چه جام‌هایی شده‌اید. اگر قبل از به پایان رسیدن فصل برای خوش گذرانی به بیرون بروید، شما از تیم اخراج خواهید شد و من شما را به فروش خواهم رساند." بعد از آن سخنرانی، ما به تمرینات رفتیم و این یکی از سخت‌ترین تمرینات من در طول زندگی‌ام بود. اختلافی 12 امتیازی داشتیم و واکنش او اینگونه بود! این زمان از فصل برای پیش افتادن ایده‌آل بود و سر الکس این فرصت را از دست نداد.

برچسب‌ها: منچستریونایتد فن پرسی سر الکس فرگوسن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

139 Newt0n Heath1399/01/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi