خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,183

مخالفت سرپرست باشگاه پرسپولیس با تعطیلی لیگ

مخالفت سرپرست باشگاه پرسپولیس با تعطیلی لیگ
مهدی رسول‌پناه درباره ادامه مسابقات لیگ برتر و حرف و حدیث‌هایی که در این زمینه وجود دارد، اظهار کرد: سازمان لیگ باید مانند خیلی از کشورها با این هدف که بازیها را برگزار کند نه تعطیل، به دنبال برنامه ریزی ای باشد که به بهترین شکل ممکن و کنترل شده، با رعایت نکات بهداشتی و کنترل همه عوامل برگزار کننده، به صورتی که ستاد ملی مبارزه با کرونا را هم بتواند متقاعد کند که خطری برای برگزاری بازی‌ها وجود ندارد، چند بازی باقیمانده را به صورت فشرده، پس از گذراندن پیک انتشار و به صورت متمرکز، در شرایطی که می توان کنترل بهتری بر روی آن داشته باشد لیگ را به پایان ببرد.
او ادامه داد: ما با تعطیلی لیگ مخالفیم اما این به معنی آن نیست که سلامتی بازیکنان، مربیان، داوران و عوامل برگزار کننده برای ما اهمیت نداشته باشد، ما می‌گوییم می‌شود با رعایت همه جوانب بازی‌ها را برگزار کرد. اگر آنها هدفشان تعطیلی لیگ نباشد می ‌توانند لیگ را برگزار کنند. وقتی قرار باشد بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود تهران چند ورزشگاه دارد که قابلیت برگزاری بازی‌ها را به صورت متمرکز و کنترل شده دارد.
رسول‌پناه گفت: به جز ورزشگاه آزادی، تختی، دستگردی، شهدای اسلامشهر و حتی ورزشگاه شهر قدس، زمین‌های چمن مصنوعی زیادی که تیم‌هایی مثل گل گهر و نساجی از آنها برای رقابت‌های لیگ استفاده می‌کنند در تهران وجود دارد. همچنین هتل‌های زیادی هم هستند که می‌توانند به مانند تورنمنت‌های مهمی که در سطح دنیا برگزار می‌شود، برای مدتی میزبان تیم‌ها باشند و حتی عوامل برگزاری بازی‌ها نیز قرنطینه شوند.

برچسب‌ها: تعطیلی لیگ پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

88 اینتر ا.ث1399/01/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi