خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آمریکا
اتحاد آمریکا
12
2,104

گرت بیل راهی لیگ فوتبال آمریکا می شود

گرت بیل راهی لیگ فوتبال آمریکا می شود
نشریه سان انگلیس مدعی شده گرت بیل ستاره ولزی تیم فوتبال رئال مادرید پس از مشکلاتش با مسئولان باشگاه و زین الدین زیدان سرمربی تیم، قصد جدایی از این تیم متمول اسپانیایی را دارد.

گرت بیل گفته از شرایطش در تیم کهکشانی ها راضی نیست و با بازگشت زیدان به تیم، شرایطش بدتر هم شده است. باشگاه رئال مادرید هم به همین علت درهای خروج را برای بیل باز کرده و اعلام کرده این بازیکن می تواند در نقل و انتقالات تابستانی از این تیم جدا شود.

از باشگاه رئال مادرید خبر رسیده زیدان رفتار ناشایستی با این ستاره ولزی داشته است. سرمربی کهکشانی ها قصد داشته تا در فصل گذشته بیل را از تیم بیرون کند اما موفق نشده است. بیل حتی در فصل گذشته در یک قدمی عقد قرارداد با تیم جیونگسو سانینگ چین هم بود اما در مراحل پایانی این انتقال منتفی شد.

گرت بیل اکنون درآمدی به ارزش ۱۳.۴ میلیون پوند در هر فصل دارد. با توجه به مبلغ بالای این بازیکن و پا به سن گذاشتن او، بعید است تیم های مطرح اروپایی قصد جذب این بازیکن را داشته باشند. احتمالا این بازیکن ۳۰ ساله در نقل و انتقالات تابستانی راهی لیگ MLS آمریکا خواهد شد.

قرارداد بیل با تیم رئال مادرید تا سال ۲۰۲۲ ادامه دارد. او در سال ۲۰۱۳ با قراردادی به ارزش ۱۰۰ میلیون یورو از تیم فوتبال تاتنهام به کهکشانی ها پیوست. او طی این ۷ سال مدت زمان زیادی را مصدوم بوده و نتوانسته در سانتیاگو برنابئو درخشان باشد. او در فصل جاری تنها در ۱۸ بازی به میدان رفته و این سبب شده تا بیش از پیش خواهان جدایی اش از تیم رئال مادرید باشد.

به طور کلی گرت بیل در ۱۶۹ بازی برای کهکشانی ها به میدان رفته که حاصل آن به ثمر رساندن ۸۰ گل بوده است.

برچسب‌ها: گُلف:| بیل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

232 ʆƠƘЄƦ1399/01/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi