خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,103

بازی FIFA20 ستاره‌های رئال و سیتی برای مبارزه با کرونا

بازی FIFA20 ستاره‌های رئال و سیتی برای مبارزه با کرونا
دو بازیکن منچسترسیتی و دو بازیکن رئال مادرید برای جمع‌آوری کمک مالی برای مبارزه با ویروس کرونا با هم بازی کامپیوتری FIFA20 را انجام خواهند داد.

به گزارش "ورزش سه"، دو بازیکن منچسترسیتی، آیمریک لاپورت و الکساندر زینچنکو و دو بازیکن رئال مادرید تیبو کورتوا و براهیم دیاز امشب با هدف جمع‌آوری کمک مالی برای یونیسف در راستای مبارزه با ویروس کرونا، این بار نه در مستطیل سبز بلکه در محیط بازی کامپیوتری FIFA20 به مصاف هم خواهند رفت.

علاقه‌مندان می‌توانند این بازی کامپیوتری را از طریق پلتفورم تویچ تماشا کنند. بازی این ستاره‌های فوتبال راس ساعت 00:30 بامداد شنبه به وقت ایران برگزار خواهد شد. این چهار ستاره فوتبال از همه هواداران باشگاه‌های خود خواسته‌اند برای کمک به یونیسف در مبارزه با کرونا و کمک به کودکان در معرض این ویروس در گوشه و کنار دنیا بازی‌شان را تماشا کرده و کمک مالی کنند.

دو باشگاه رئال مادرید و منچسترسیتی قرار بود در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم بروند که شیوع ویروس کرونا باعث شد بازی آنها تا اطلاع ثانوی به تعویق بیفتد. سیتی بازی رفت را در خانه رئال، سانتیاگو برنابئو، با نتیجه 2-1 به سود خود پایان داده بود.

پیش از این هم ستاره‌های دنیای فوتبال برای کمک به مبارزه با کرونا نقش‌آفرینی کرده‌اند. از جمله پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی یک میلیون یورو به این منظور کمک کرده تا در زادگاهش کاتالونیا صرف خرید تجهیزات پزشکی در راستای مبارزه با ویروس کرونا بشود.

برچسب‌ها: رئال منچستر سیتی کرونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 1

184 هایزنبرگ کبیر1399/01/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi