خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,105

وینگر سابق رئال مادرید در نقش قاچاقچی مواد!

وینگر سابق رئال مادرید در نقش قاچاقچی مواد!
رویستون درنته بازیکن سابق رئال مادرید در یک سریال تلویزیونی در ژانر مافیایی- گانگستری بازی کرده و در نقش یک قاچاقچی مواد مخدر ظاهر شده است.

به گزارش "ورزش سه"، رویستون درنته بازیکن سابق رئال مادرید که در دوران فوتبالی خود به عنوان وینگر در باشگاه‌های اورتون و رئال مادرید بازی می‌کرد، سرانجام در 29سالگی با فوتبال خداحافظی کرد و کفش‌هایش را آویخت تا به فعالیت مورد علاقه‌اش یعنی موسیقی رپ بپردازد. اما دست تقدیر باعث شده این فوتبالیست سابق حالا سر از تلویزیون در آورده و در یک سریال تلویزیونی در نقش قاچاقچی مواد ظاهر شود.

درنته در سریال هلندی موکرو مافیا به ایفای نقش پرداخته که داستان چند دوست جوان را تعریف می‌کند که وارد دنیای زیرزمینی تجارت مواد مخدر در شهر آمستردام می‌شوند.

او خبر حضورش در این سریال را در اینستاگرام خود اعلام کرده و نوشته بود:" زمان آن رسیده که بعد از یک سکوت طولانی‌مدت دوباره به صحنه برگردم و حالا می‌توانم اعلام کنم که در سریال موکرو مافیا حضور دارم. از این بابت خیلی خوشحال و هیجان‌زده‌ام و امیدوارم بتوانم با خوب بازی کردن نقشم تماشاچی‌ها را سرگرم کنم".

درنته هلندی در سال 2007 موفق شد با دریافت جایزه بازیکن طلایی رقابت های فوتبال جام ملت های زیر 21سال اروپا نامش را به عنوان یکی از جوانان آینده‌دار فوتبال اروپا مطرح کند و به همین علت بود که رئال مادرید به سراغ او رفته و درنته را به مادرید منتقل کرد. ستاره جوان هلندی در اولین بازی خود با پیراهن رئال با یک شوت از راه دور زیبا توانست اولین گل خود را برای این تیم بزرگ به ثمر برساند. ولی درنته پس از مدتی در رئال دچار افول شده و در نهایت مدتی به عنوان بازیکن قرضی در هرکولس و اورتون توپ زد و در نهایت در 29سالگی به این نتیجه رسید که زمان خداحافظی با مستطیل سبز فرا رسیده است.

برچسب‌ها: رویسون درنته رئال بازیگری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

65 هایزنبرگ کبیر1399/01/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi