خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,551

تمجید ویژه مارادونا از کلوپ و لیورپول

تمجید ویژه مارادونا از کلوپ و لیورپول
مارادونا، اسطوره بزرگ فوتبال آرژانتین به تمجید از یورگن کلوپ و تیمش پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، اگر ویروس کرونا باعث لغو مسابقات لیگ برتر جزیره نشده بود، احتمال داشت این هفته لیورپول قهرمانی خود را بعد از سه دهه قطعی کرده و در استادیوم آنفلید مقابل هوادارانش جشن بگیرد. مارادونا مدعی شد نمایش درخشان لیورپول زیر نظر یورگن کلوپ باعث شده مرسی سایدی ها تبدیل به تیم محبوب او در لیگ جزیره شوند.



مارادونا گفت: "من عاشق آن چیزی هستم که یورگن کلوپ به تیمش انتقال می دهد و این سبک به من اطمینان خاطر داده است. کلوپ در گذشته در بوندسلیگا و حالا نیز در لیگ برتر همیشه روندی رو به جلو را طی کرده است.

در حال حاضر لیورپول تبدیل به محبوب ترین تیم من در فوتبال انگلیس شده است. لیورپول یک بار دیگر ثابت کرد باید فوتبال را زیباترین تمام ورزش ها دانست. در شب فینال لیگ قهرمانان در سال 2005 در استانبول، هواداران لیورپول به شدت از تیم شان حمایت کرده و اجازه ندادند من بخوابم. همچنین اگرچه میلان در نیمه اول آن دیدار با سه گل از لیورپول پیش افتاد، اما هواداران این تیم حمایت فوق العاده و بی قید و شرط خود را قطع نکرده و در بین نیمه در حمایت از تیم شان سرود می خواندند."

برچسب‌ها: مارادونا یورگن کلوپ (سرمربی) لیورپول آرژانتین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

108 Esteghlal City1399/01/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi