خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,112

پاریسی ها و انتخاب بازیکن موردعلاقه شان در بارسلونا برای مبا

پاریسی ها و انتخاب بازیکن موردعلاقه شان در بارسلونا برای مبا
پایگاه خبری فوتبالی- این روزها سران باشگاه بارسلونا مجددا به فکر بازگرداندن نیمار به رختکن تیمشان افتاده اند و در نظر دارند تا راه های مختلفی را پیش روی مدیران پاری سن ژرمن بگذارند تا به هر نحوی شده بتوانند نیمار را به نوکمپ بازگردانند.

به گزارش فوتبالی، یک راه پیش رو آن است که مدیران بارسلونا با پرداخت مبلغ درخواستی برای فروش نیمار، او را از پاری سن ژرمن خریداری کنند و راه دوم مبادله نیمار با یکی از بازیکنان بارسلوناست.

حالا و طبق گزارش های منتشره، مدیران باشگاه پاری سن ژرمن در حال ارزیابی بازیکنان بارسلونا هستند تا بتوانند با انتخاب بازیکن مدنظرشان، در هنگام مذاکره برای انتقال نیمار به کاتالونیا، نام این بازیکن را مطرح کرده و او را با نیمار مبادله کنند. در این میان برخی رسانه های فرانسوی از بازیکنانی مثل ترشتگن، سمدو، اومتیتی، لنگله، کوتینیو، دمبله و یا گریزمان نام برده است و البته نباید راکیتیچ را هم که تابستان گذشته تا یک قدمی باشگاه پاریسی پیش رفته بود فراموش کرد.

در این میان بعید به نظر می رسد که سران باشگاه بارسلونا قصد واگذاری گریزمان به تیم پاریسی را داشته باشند. هم خود گریزمان و هم مقامات باشگاه بارسلونا به آینده ای مشترک فکر می کنند و نشان به این نشان که مدیران باشگاه بارسلونا برای عکسهای تبلیغاتی پیراهن فصل بعدشان، از آنتونیو گریزمان و مسی استفاده کرده اند. دو بازیکنی که چهره های رسانه ای باشگاه هستند؛ مسی به خاطر کسب عنوان بهترین بازیکن دنیا ودریافت کفش طلا و توپ طلا و گریزمان هم به خاطر قهرمانی درجام جهانی با پیراهن تیم ملی فرانسه.

به همین خاطر به نظر می رسد که بارسایی ها برای فصل آینده روی گریزمان حساب باز کرده اند و قصد فروش و یا معاوضه او را ندارند و باید منتظر ماند و دید که مدیران تیم پاریسی کدامیک از ستاره های بارسلونا را برای مبادله با نیمار برمی گزینند.

برچسب‌ها: نیمار پاریس سنت ژرمن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

48 Otaku.anime1399/01/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi