خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,112

نیمار و ایجاد یک دردسر جدید برای پاری سن ژرمن

نیمار و ایجاد یک دردسر جدید برای پاری سن ژرمن
به نظر می‌رسد فوق ستاره برزیلی پاری سن ژرمن یک بار دیگر برای این تیم دردسرساز شده است.

به گزارش "ورزش سه"، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن یعنی نیمار، بعد از گسترده تر شدن شیوع ویروس کرونا در اروپا تصمیم گرفت که به طور موقت فرانسه را ترک کند و به کشورش یعنی برزیل بازگردد تا به نوعی از شر این ویروس در امان بماند.

این اقدام از سوی نیمار یعنی ترک فرانسه می تواند برای پاری سن ژرمن یک مشکل بزرگ را به وجود بیاورد. مشکلی به نام گذرنامه معتبر اتحادیه اروپا. نیمار برخلاف هم‌تیمی‌هایش یعنی ادینسون کاوانی و تیاگو سیلوا اقامت فرانسه یا اسپانیا را ندارد و به دلیل اینکه رئیس جمهور فرانسه یعنی امانوئل مکرون حالت اضطراری و قرنطینه در این کشور اعلام کرده و مرزها را بسته است، این موضوع می‌تواند برای ستاره برزیلی مشکل‌ساز شود.

هنوز مشخص نیست که مسابقات فوتبال در سطح اروپا چه زمانی دوباره پیگیری خواهد شد. اما به نظر می‌رسد که حتی اگر کشورهای اروپایی محدودیت سفر را کنار بگذارند، باز هم به دلیل وجود ترافیک هوایی بسیار نیمار کار دشواری برای بازگشت به فرانسه پیش رو خواهد داشت.

برچسب‌ها: نیمار پاریس سنت ژرمن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

48 Otaku.anime1399/01/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi