خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,112

سرمربی سابق یووه، جانشین توخل در psg؟

سرمربی سابق یووه، جانشین توخل در psg؟
به گزارش "ورزش سه"، ماکسیمیلیانو آلگری بعد از یک دوره بسیار خوب در یوونتوس، نهایتاً در تابستان امسال این تیم را ترک کرد و بعد از آن نیز هدایت هیچ تیمی را بر عهده نگرفت. این در حالی است که طی ماه های گذشته بارها شایعات حضور این سرمربی ایتالیایی روی نیمکت منچستریونایتد به گوش رسیده بود.

یکی دیگر از تیم‌هایی که بارها شایعه حضور آلگری در آن مطرح شده، پاری سن ژرمن است. این تیم فرانسوی در فصل جاری با سرمربی آلمانی خود یعنی توماس توخل نتایج خوبی کسب کرده و در حال حاضر علاوه بر صدرنشینی در لیگ یک فرانسه، به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز صعود کرده است.
اما با وجود فاصله نسبتاً زیادی که تا پایان فصل باقی مانده فوت مرکاتو در گزارشی مدعی شده که مسئولان باشگاه پاری سن ژرمن به دنبال جایگزینی برای سرمربی آلمانی خود یعنی توماس توخل هستند. این منبع همچنین مدعی شده که سرمربی سابق یوونتوس یعنی ماکسیمیلیانو آلگری جدی ترین گزینه برای نشستن روی نیمکت psg خواهد بود.

برچسب‌ها: آلگری پاریس سنت ژرمن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

17 Otaku.anime1399/01/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi