خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,299

گزارش عجیب رسانه ترکیه‌ای از ستاره تیم ملی

گزارش عجیب رسانه ترکیه‌ای از ستاره تیم ملی
گزارش عجیب رسانه ترکیه‌ای از ستاره تیم ملی
رسانه ترکیه ای براساس خبرهایی دریافتی از بازیکنان ترابزون اسپور مدعی شد ستاره ایرانی در روزهای گذشته یک لحظه از تماس های تلفنی با خانواده اش غافل نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، ترکیه جزو آخرین کشورهایی محسوب می شود که از چند روز قبل قرنطینه برای مقابله با شیوع کروناویروس را در دستور کار خود قرار داده است. دستورالعمل های وزارت بهداشت این کشور تمامی رقابت های باشگاهی و ورزشی را تعطیل کرد تا ستاره های سوپرلیگ این کشور در قرنطینه به سر ببرند.

تا پیش از این دستورالعمل اما ستاره های ترابزون اسپور با اتفاقات عجیبی از سوی هم تیمی ایرانی خود روبرو بودند تا جایی که سایت 61saat در گزارشی عجیب مدعی شد بازیکنان ترابزون اسپور یک لحظه مجید حسینی را دور از تلفن همراه خود ندیدند چون این بازیکن به شدت نگران و مضطرب سلامتی خانواده اش در ایران بود.

در گزارش این سایت آمده است:« چه در روزهایی که تمرینات انجام می شد چه در این روزها که بازیکنان در قرنطینه هستند مجید حسینی یک لحظه از تلفن خود دور نشده و مدام در حال رصد کردن وضعیت سلامتی اقوام نزدیکش در ایران است. برخی نزدیکان به مجید حسینی در اردوی بوردو-ماوی ها رفتارهای روزهای گذشته او در خصوص نگرانی اش بابت سلامتی خانواده اش را عجیب توصیف کردند اما حالا می توان درک کرد او چرا این وضعیت را تجربه کرده است».

برچسب‌ها: تیم ملی ایران سید مجید حسینی ترابزون ترکیه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

118 اوتاکو.انیمه1399/01/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi