خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

کلوپو، یک سیگار بکش و آرام باش!

کلوپو، یک سیگار بکش و آرام باش!
همکار سابق یورگن کلوپ در دورتموند درباره ویژگی‌های شخصیتی او صحبت کرده و می‌گوید کلوپ گاهی بسیار عصبانی و بداخلاق می‌شود.
به گزارش "ورزش سه"، فرانک زولنر، فیزیوتراپ سابق باشگاه دورتموند که سابقه همکاری با یورگن کلوپ سرمربی این روزهای لیورپول را دارد درباره ویژگی‌های شخصیتی کلوپ و شرایط کار کردن با او صحبت کرده و می‌گوید کلوپ گاهی به شدت عصبانی و بداخلاق شده و شرایط سختی برای بازیکنان و همکارانش در کادر فنی بوجود می‌آورد ولی او شجاعت این را دارد که اگر بعدا متوجه شود حق با او نبوده از دیگران عذرخواهی کند.
فرانک زولنر که به مدت بیست سال در باشگاه دورتموند به عنوان فیزیوتراپ مشغول به کار بوده در این باشگاه یک اسطوره محسوب می‌شود. او البته این روزها به کادر فنی باشگاه بوخوم پیوسته و در این باشگاه فعالیت می‌کند..
زولنر که در دوران سرمربی‌گری یورگن کلوپ در دورتموند با او همکاری کرده در گفتگو با گل درباره شرایط کار با سرمربی مشهور آلمانی گفت:" یورگن مرد خاصی است. خیلی وقتها به خودتان می‌گویید او عجب مرد بزرگی است ولی بعضی وقتها هم آدم با خودش می‌گوید چه آدم متکبری، این قدر غرور و تکبر هم دیگر خوب نیست".

فیزیوتراپ کارکشته دورتموند در ادامه صحبتهایش درباره یورگن کلوپ گفت:" یک روز یاکوب بلاژیکووسکی تازه از اردوی تیم ملی لهستان برگشته بود و به من گفت به دلیل مصدومیت عضلانی نمی‌تواند تمرین کند ولی در جلسه تمرین حاضر می‌شود. من قبل از تمرین سراغ یورگن رفتم و وضعیت را برایش توضیح دادم. ولی کلوپ خیلی عصبانی شد و بدجوری داد و فریاد راه انداخت".
زولنر در ادامه گفت:" این جور وقتها دستیار کلوپ، می‌آمد و می‌گفت کلوپو، یک سیگار بکش و آرام باش. البته کلوپ اگر بعدا می‌فهمید که زیاده‌روی کرده شجاعت این را داشت که سراغ او برود و عذرخواهی کند"

برچسب‌ها: دورتمون یورگن کلوپ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

18 تهران مادرید 20 (ح)1399/01/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi