خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

بوفون: به این دلیل هنوز بازنشسته نشده ام

بوفون: به این دلیل هنوز بازنشسته نشده ام
به گزارش "ورزش سه"، جان لوئیجی بوفون کار خود را به شکل حرفه‌ای از باشگاه پارما آغاز کرد و بعد از درخشش در این تیم راهی یوونتوس و حالا بعد از گذراندن ۱۸ سال از دوران فوتبال خود در بیانکونری به اسطوره بی بدیل این باشگاه تورینی تبدیل شده است.

این باور وجود داشت که بوفون از کودکی به عنوان یک هوادار جنوا بزرگ شده است. با این وجود او در مصاحبه با شبکه یوونتوس صحبت های دیگری را مطرح کرده است: " آیا شما می خواهید این موضوع را به من القا کنید؟ من هرگز چنین حرفی نزده ام چرا که تا سن هفت سالگی طرفدار یوونتوس بودم.

اما من عاشق جیووانی تراپاتونی بودم و حتی با رفتن او به اینتر نیز اصلا از عشق من به او کاسته نشد. بعد از آن طرفدار تیم هایی نظیر پسکارا، آولینو و کومپوباسو شدم سپس از سن دوازده سالگی طرفدار جنوا شدم."

بوفون در تابستان سال ۲۰۱۸ از یوونتوس جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست. با این وجود تنها بعد از یک سال به تورین و باشگاه یوونتوس بازگشت. به نظر می‌رسد که بوفون در سن ۴۲ سالگی نیز هیچ تصمیمی برای بازنشستگی نگرفته است. او در این باره می‌گوید: " بازگشت به یوونتوس یک امر طبیعی بود. باید بگویم که من یک سال فوق العاده را در پاری‌سن‌ژرمن پشت سر گذاشتم و در واقع به حضور در این تیم نیاز داشتم.

من نمی دانم که سال آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. دو سال پیش یک بار بازنشسته شدم اما دوباره یکسری اتفاقات باعث شد که برگردم. چرا من بازنشسته نمی شوم؟ به این دلیل است که هنوز هم احساس خوبی دارم و می خواهم به رویاهایی که در کودکی داشتم، احترام بگذارم."

برچسب‌ها: یوونتوس بوفون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

45 Esteghlal Fc‌1398/12/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi