خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ترکیه
اتحاد ترکیه
11
2,584

عدم تعویق افتادن لیگ فوتبال ترکیه

عدم تعویق افتادن لیگ فوتبال ترکیه
سازمان سوپرلیگ ترکیه قصدی مبنی بر به تعویق انداختن این مسابقات ندارد.
به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر و به علت شیوع شدید ویروس کرونا در اقصی نقاط اروپا، بسیاری از لیگ های معتبر این قاره تعطیل شده و مشخص نیست این مسابقات در چه زمانی برگزار خواهد شد، اما شرایط در ترکیه متفاوت بوده و هواداران فوتبال آماده تماشای دربی استانبول می شوند.
امشب دیدار حساس و مهم بین دو تیم گالاتاسرای و بشیکتاش در استادیوم تلکام استانبول برگزار خواهد شد و مسئولان این ورزشگاه امروز و با ضدعفونی تمام بخش های ورزشگاه از جمله صندلی ها و سرویس های بهداشتی، تمهیدات ویژه ای برای عدم ابتلای هواداران به ویروس کرونا و حفظ امنیت و جان مردم حاضر در استادیوم اندیشیده اند.
این در حالیست که به نظر می رسد ویروس کرونا تا امروز خیلی در ترکیه پخش نشده و به همین دلیل لیگ فوتبال این کشور به قوت قبل در حال پیگیری است. گالاتاسرای در حال حاضر در رتبه چهارم و بشیکتاش در رتبه ششم جدول سوپرلیگ ترکیه قرار دارند، اما این دیدار از نظر تاریخی از اهمیت فراوانی برخوردار بوده و احتمالا ورزشگاه ۵۲ هزار نفری تلکام مملو از تماشاگر خواهد شد.

برچسب‌ها: ترکیه کرونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

27 0

262 Rick Grimes1398/12/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi